DR søger 2 iværksættere fra Sjælland til et program der skal optages i weekenden. Så vidt jeg forstod er det til tv-avisen. Temaet er iværksætteri og Amino. Så er du relativt nystartet og har Amino hjulpet dig med problemer eller har været med til at du er begyndet at tjene penge, så læs videre. Den ene profil skal være en nystartet uden ansatte. Den anden profil skal være en nystartet med et par ansatt. Branchen er underordnet og du skal være klar til at få tv på besøg her i denne weekend den 2. og 3. juni. Hvis du læser det her i dag og er interesseret, så mail mig på martin@thorborg.dk med dit firmanavn, mobilnummer og en lille beskrivelse af din virksomhed. Dem der kvalificerer sig sender jeg videre til DR, som så kontakter jer meget snart. Jeg skal selv deltage i programmet og det vil være super med noget positiv omtale af Amino, det vil sprede ordet, så vi kan hjælpe endnu flere iværksættere godt videre. Dbh Martin |
Sjællandsk iværksætter, læs nu!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Modtagerne af Amino''s Nyhedsbrev fik skrevet sig på i en fart, så det er nok en god ide at abonnere på det hvis man gerne vil vide den slags først. Tilmeld dig her http://www.thorborg.dk/amino-nyhedsbrev.htm Jeg skal nok skrive her, når programmet bliver sendt. Dbh Martin |
Kære Martin, Jeg er tilmeldt med adressen: cs (A) ripnroll.dk - altså iflg. listen. Men jeg har ikke modtaget noget nyhedsbrev. Kan være der er flere med samme problem? Men du må ihvertfald gerne melde mig på, selvom systemet siger jeg ''findes'' på listen :-)) |
Det er sendt til dig og det er ikke kommet tilbage, så jeg vil gætte på at dit eller din udbyders spamfilter har nappet det. Dbh Martin |
Dbh Martin |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)