Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny computer - Macbook Air! Skal jeg vente til den nye, mountain lion, m.v.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endelig besluttet mig for at købe en Macbook Air ''13 tommer''. Jeg er total apple-lover, og derfor er jeg i et meget stort dilemma.

Skal jeg købe Macbook Air nu, og senere få den gratis opdatering til Mountain Lion (eller betale 200-600 kroner for det, muligvis). Eller kan det betale sig at vente en måneds tid? Jeg har btw. fået af vide at der også kommer nye versioner af Macbook's - hvornår? Og er det også ''Air's''?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46

Folk forventer at både mountain lion samt nyt mac hardware udkommer omkring WWDC som ligger i starten af Juni, men tror kun det er macbook pro's og ikke airs der får update der.

Prøv at undersøg om de ikke giver en gratis opdatering med til moutain lion hvis du køber en computer nu, har de gjort før i tiden nemlig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

Jacob Hansen:

Folk forventer at både mountain lion samt nyt mac hardware udkommer omkring WWDC som ligger i starten af Juni, men tror kun det er macbook pro's og ikke airs der får update der.

Hvad står WWDC for?

Jacob Hansen:
Prøv at undersøg om de ikke giver en gratis opdatering med til moutain lion hvis du køber en computer nu, har de gjort før i tiden nemlig.

Jeg har prøvet at søge på mange forskellige ting, men jeg finder intet resultat - desuden tror jeg da heller ikke at en Mountain Lion opdatering kan være specielt dyr, nu når de har gevet det gratis ud før.

Fra København
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 104
Fra  NEANEOS Skrevet kl. 21:03

Worldwide Developers Converence - WWDC 

Jeg er rimelig sikker på at MacBook Air ikke bliver opgraderet da de blev opgraderet i November sidste år, så jeg tvivler stærkt på at de bliver opgraderet. Men nu er det Apple vi snakker om, så man ved aldrig hvad de lige pludseligt præsentere. 

Jeg synes du burde vente til Juni, hvor man forventer at de nye MacBook Pro vil blive præsenteret.Man forventer at de bliver tyndere, så mon ikke du vil kunne lide dem bedre ;) 

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:26

Jeg går selv og venter på at opgradere til en ny MacBook Pro - så jeg følger godt med i nyhedsstrømmen for tiden. Det forventes at der kommer nye MacBook Pros d. 11 juni sammen med mountain Lion der sikkert vil koste 29 $ som sidste opdatering. Ifølge rygterne bliver de nye airs lanceret på et senere tidspunkt. Du kan evt tjekke sider som macrumors.com eller 9to5mac.com hvis du vil læse mere om rygterne:)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35

jonasjaco:
Det forventes at der kommer nye MacBook Pros d. 11 juni

Kommer de også ud i de danske butikker den 11?

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:58

Nej, det kunne jeg ikke forestille mig. Der går nok nogle uger før vi ser dem herhjemme. Da den nye ipad blev lanceret gik der en uge før de kunne købe den i USA, Tyskland, England osv. og vi måtte vente 2-3 uger herhjemme. Men forhåbentlig har vi dem i Danmark inden juli:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:55

Hvis du står og mangler en computer nu, så ville jeg ikke vente med at købe en MacBook Air. Det er helt sikkert en lækker maskine.
Der er ingen herhjemme derved hvornår MacBook Pro og Air bliver opdateret og derfor kan der gå en måned eller 3 måneder. 

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)