Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den gamle søgning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan vi ikke få den gamle søgning tilbage? Evt. bare som et supplement til Googles søgning.
Jeg har før haft problemer med at finde de tråde jeg mangler, når det er Google der står for søgningen. Lige nu prøver jeg at finde det spørgsmål jeg selv stillede omkring aktier, men den kommer hverken frem når man søger på aktier, danske bank eller rockwool. Sidstnævnte burde ellers kun være nævnt i den ene tråd -  men den giver blot 0 resultater på en søgning :/
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:28
Det ville jeg også synes var dejligt, har også stået i lignende situationer et par gange.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:22
Problemet med Google søgningen er dels at de ikke nødvendigvis medtager 100% af alle sider og dels at hvis de gør det er det ikke sikkert de har fået gjort det lige når Du skal bruge det - der kan være en forsinkelse på dage til uger. Dette kan en intern søgning afhjælpe, da der med denne søges direkte ned i forum-databasen.  Til gengæld er en sådan intern søgning ofte ikke lige så god og hurtig som Google''s, så en kombination var måske en overvejelse værd ...
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:35
Jeg har bedt mine kære pus om at starte med at indeksere igen med den gamle søgning.
Så kan i få URL''en og bruge den søgning hvis i syntes den er bedre.
Det blive dog ikke lige med det samme, vi er ved at launche en Spywarekiller og den sparker ond røv :-)))

Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:44
Det lyder lækkert, haster vel heller ikke - nu har vi klaret os uden indtil videre :)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:48

Dato: 12/24/2005 2:35:22 PM Forfatter: Martin Thorborg: vi er ved at launche en Spywarekiller og den sparker ond røv :-))) Dbh Martin

Lyder fænomenal! Hvordan går det egentlig med din adultfighter/contentfighter eller whatever den kom til at hedde?

Glædelig Jul

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:40
Den er blevet overhalet af et anti spyware produkt som sjovt nok kommer til at hedde SPYWARE fighter. Men efter det skal vi kigge på adul tingen igen.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)