Jeg har for nyligt lanceret min webshop www.myfittingroom.dk, hvor jeg sælger tøj, smykker og accessories til kvinder samt tilbehør til boligen. Shoppen er en kombination af Joomla og VirtueMart. Eftersom shoppen er forholdsvis ny, kunne det være super med noget feedback omkring designet/brugervenligheden og også gerne nogle tips til shoppens tilstedeværelse på de sociale medier. Glæder mig til en masse spændende input/kommentarer. Tak ;o)
Hvis det er muligt med at lave køb varen knapper allerede når der klikkes på ordet tøj, uden at skulle ind på selveste tøjet.
Og lagde mærke til at funktionen med at alle varene kommer op hver eneste gang jeg går ned på siden er lidt irreterende, men det er måske kun mig der syntes det.
Tak for kommentarerne, det er skrevet på to-do listen. Jeg er også selv lidt i tvivl vedr. infinite scroll funktionen. Jeg vil jo gerne have haft, at der skulle vises 99 produkter på hver side, men så blev siden for tung. Derfor har vi så prøvet med den infinite scroll, som har den samme funktion som Twitter. Skal lige finde ud af, om jeg vil bibeholde det eller om jeg går tilbage til det oprindelige. Men tak for input ;o)
Rigtig flot webshop du har fået dig, gode mærker også. Er det kun shoppen der er nu? Altså har du været i gang længe? Jeg er vild med funktionen der loader flere billeder løbende som man bevæger sig ned af vareoversigten. Lækkert med både Pinterest og Facebook like knapper på varekortet.
Jeg savner en smule hastighed når jeg bevæger mig rundt dig, ellers syntes jeg det er en rigtig fin shop. Jeg kan måske godt savne lidt personlighed i designet. Den ligner meget mange andre fashion sites. Med den sorte top og bundbar. Men jeg ved så samtid også hvor svært det kan være at lave design til modebranchen. Men tænk over det, en smule personlighed ville gøre sig godt, tror jeg.