Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har for nyligt lanceret min webshop www.myfittingroom.dk, hvor jeg sælger tøj, smykker og accessories til kvinder samt tilbehør til boligen. Shoppen er en kombination af Joomla og VirtueMart. Eftersom shoppen er forholdsvis ny, kunne det være super med noget feedback omkring designet/brugervenligheden og også gerne nogle tips til shoppens tilstedeværelse på de sociale medier. Glæder mig til en masse spændende input/kommentarer. Tak ;o)

Diana/My Fitting Room

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:42

jeg synes det er en rigtigt flot webshop der er lavet

kontakt siden ville jeg lave en kontakt formular derved mere enkelt at kontakte jer

social medie mangler der google plus så man kan plusse denne gode hjemmeside den fortjener noget plus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 21:39

Dita:
feedback omkring designet/brugervenligheden

Hvis det er muligt med at lave køb varen knapper allerede når der klikkes på ordet tøj, uden at skulle ind på selveste tøjet.

Og lagde mærke til at funktionen med at alle varene kommer op hver eneste gang jeg går ned på siden er lidt irreterende, men det er måske kun mig der syntes det.

Men en meget flot side du her der.

Tilmeldt 22. Jul 08
Skrevet kl. 07:57

Hej Mikael,

Tak for kommentarerne - super med noget input.

//Diana

Tilmeldt 22. Jul 08
Skrevet kl. 07:59

Tak for kommentarerne, det er skrevet på to-do listen. Jeg er også selv lidt i tvivl vedr. infinite scroll funktionen. Jeg vil jo gerne have haft, at der skulle vises 99 produkter på hver side, men så blev siden for tung. Derfor har vi så prøvet med den infinite scroll, som har den samme funktion som Twitter. Skal lige finde ud af, om jeg vil bibeholde det eller om jeg går tilbage til det oprindelige. Men tak for input ;o)

//Diana

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 09:14

Rigtig fin shop..

Faldt over 2 ting.

Dine url'er ikke så pæne og jeg er ikke så stor fan af dit logo. Det virker lidt mærkeligt men det er nok bare min holdning :-)

Håber det kan bruges!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 09:19

Fin shop. Nem, enkel og overskuelig.

Kunne godt tænke mig, at selectboksene er større og at der skabes mere fokus på, at man kan sortere i sortimentet derinde.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 09:40

Hejsa Dita. 

Rigtig flot webshop du har fået dig, gode mærker også. Er det kun shoppen der er nu? Altså har du været i gang længe? Jeg er vild med funktionen der loader flere billeder løbende som man bevæger sig ned af vareoversigten. Lækkert med både Pinterest og Facebook like knapper på varekortet.

Jeg savner en smule hastighed når jeg bevæger mig rundt dig, ellers syntes jeg det er en rigtig fin shop. Jeg kan måske godt savne lidt personlighed i designet. Den ligner meget mange andre fashion sites. Med den sorte top og bundbar. Men jeg ved så samtid også hvor svært det kan være at lave design til modebranchen. Men tænk over det, en smule personlighed ville gøre sig godt, tror jeg.

Venligst

Simon Falentin Olesen

Byflou
ByOutlet
Jegelskermode
DreamAbout

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)