Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted spamfilter... Hvem skal man vælge ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoes... Wink

Med egen Exchange server vil det måske være en god idé med et filter mod spam og virus.
Til det findes der mange løsninger, og jeg synes ikke det er specielt nemt at finde en som tilbyder en god løsning til en rimelig pris.

Hvad gør i andre derude... Benytter i software installeret direkte på serveren eller en af de hostede løsninger ?

Hvis man skal bruge den hostede løsning... Hvem anbefaler/foreslår du jeg skal kigge på ?

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:00

Jeg har tidligere brugt hosted spam filter fra Comendo, og det fungerede virkelig godt. En fordel, ud over spam delen, var at de buffer'ede vores indgående mails, så hvis vores Exchange var nede pga. opdateringer eller lign. blev indgående emails bare leveret så snart serveren var oppe igen.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:00

Hej Kim.

Der er kun et svar der: http://www.scanmailx.com

et mindre dansk firma med højeste kvalitet og lave priser.

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 23:20

Hej Kim,

Vi kan kun reklamere for vores egen hosted SPAM/Virus filter løsning VELOCIsecure Mailscan, som du som kunde benytter til både at modtage og sende e-mails fra.
I dag er en ting at modtage e-mails og få frasorteret SPAM/Virus, noget der også er utroligt vigtigt, det er at sørge for at den e-mail man selv afsender faktisk ender hos modtageren, og ikke i dennes SPAM filter.
Vi sørger for det sker begge veje og til en fornuftig pris.

Vi har flere kunder der er skiftet over fra andre tilsvarende løsninger, som er rigtigt glade for at skifte til vores løsning. Vi kan give referencer, hvis det er interessant.

Du er velkommen til at ringe til os på tlf. 8891 7070 eller sende en PM eller e-mail på info@veloci-group.com

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 23:21

Carsten Jacobsen:
En fordel, ud over spam delen, var at de buffer'ede vores indgående mails, så hvis vores Exchange var nede pga. opdateringer eller lign. blev indgående emails bare leveret så snart serveren var oppe igen.

Det er stort set standard i alle løsninger i dag. Som udgangspunkt beholder man e-mailen i længere tid en normalt, hvis kundens mailserver eller forbindelse er nede.

Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:53

Hej 

Vi gik fra intern boks til Stay Secure's hosted løsning i januar for at sorter spam fra og virus fra og kan anbefale deres løsning, enkel og på dansk.

Efterfølgende fik vi også webfilter(også hosted) så mine bruger kan surfe sikkert også når de ikke er i huset, begge dele samlet i et interface hvad jeg synes er fedt og enkelt at admin.

Jeg kan anbefale at du tester løsningen først da det er gratis, det var den måde vi så om løsningen dækkede vores behov:

www.staysecure.dk

/Mark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)