Hej derude!! Jeg kunne vildt godt tænke mig at lave et tøjbrand! Jeg ved ikke så meget om hvor/hvordan/pris osv. på tøjproduktion/tryk, og vil derfor gerne i kontakt med en der kunne briefe mig og besvare mine spørgsmål. Tænker at jeg vil have trykt/produceret mit tøj hos en fabrik et eller andet sted. Måske i udlandet (har hørt at Polen skulle være helt ok!) Jeg kunne også godt tænke mig at få lavet labels. Både dem der sidder i nakken på tøjet, men også nogle der kan sidde på siden og være gennemgående for alle designs. (altså, som en patch der er syet på)
Som sagt er min viden begrænset, og det ville være så fedt hvis nogle her vidste noget og kunne give mig et skub i den rigtige retning og besvare nogle spørgsmål.
Få lavet dig en lækker webshop - hvis du ikke orker programmeringen selv, kan jeg anbefale www.bigcartel.com eller www.shopify.com - hvor du kan ændre dit design så det bliver unikt. Selve systemet fungerer også rigtig godt på begge siderne og du kan let holde styr på, hvad der er solgt osv osv.
Mht. til leverandører kan jeg da anbefale Kenn Bo, hvor jeg har fået lavet nogle udemærket tryk til en rigtig god pris. Du kunne evt. maile ham. Ihvertfald kan han kontaktes her på hans hjemmeside.