Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - google placering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside som jeg overvejer at opdatere (lave ny/nyt design).

Hvad sker med min placering på Google og min Analytics + Adwords, hvis jeg laver en ny hjemmeside?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:42

Det kan både virke positivt og negativt på Google, alt efter hvordan den nye hjemmeside bliver bygget op og om alt seo er i orden.

Hvis siden er bygget rigtigt godt og alle detaljer samt seo er lige i øjet, så bliver du positivet belønnet af google.

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra Odense, Haderslev
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:02

Hej Jesper

Som Sara skriver, så kan overgangen til et ny hjemmeside med nyt CMS (hvis det er det, du har gang i), have positiv og negativ indflydelse på din hjemmesides placering i Google ved søgeninger på ord, der er relevante for din hjemmeside.

Benytter du fx Joomla til din hjemmeside, og pønser du på, at udskifte hjemmesidens template/skabelon (layout), uden at ændre på indholdet på nogen måde, ja så har det næppe nogen som helst betydning for de ting du nævner.

Ændrer du på hjemmesiden således, at url'erne til hjemmesidens indhold, produkter m.m. ændres, så vil det få stor betydning i forhold til Google. Er det tilfældet, så skal du arbejde med at redirect, fx i htacces-filen hvis dit webhotel understøtter det.

Håber der giver lidt mening.

vh Brian

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:03

Sara Schousen:

Det kan både virke positivt og negativt på Google, alt efter hvordan den nye hjemmeside bliver bygget op og om alt seo er i orden.

Hvis siden er bygget rigtigt godt og alle detaljer samt seo er lige i øjet, så bliver du positivet belønnet af google.

For det første, så vil det -næsten- altid kunne ses på rankings hvis man har ændret i URL-strukturen. Hvis du ændre i URL-strukturen, og ikke laver 301 redirects, og du havde mange indgående relevante links, så bliver du ikke belønnet. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JBS Hosting / JBS Media:
Benytter du fx Joomla til din hjemmeside, og pønser du på, at udskifte hjemmesidens template/skabelon (layout), uden at ændre på indholdet på nogen måde, ja så har det næppe nogen som helst betydning for de ting du nævner.
Det passer nu ikke, kommer helt an på hvordan det forgående tema/template var i forhold til det nye der bliver lavet. Det kan her også gå begge veje.

Så til trådstarter, det kommer an på så meget, men er der tale om samme template, bare med andre farver og grafikfiler, sker der højest sandsynligt ikke så meget. Men under alle omstændigheder bør du gøre noget ekstra for at forbedre de placeringer under skiftet.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41

vis er wordpress findes plug in så du kan lave url som de var før det findes måske også i joomla det skal dog være php , da de ikke arbejder med asp koder i wordpress og joomla CMS systemer

vis webmaster ved hvad de laver sætter det korrekt op mister man intet og vis dette CMS er bedre eksempelvis din side i fodnoten har ens titler alle siderne på den hjemmeside , vis det CMS systemer kan lave unikke titler så har det en fordel set i forhold det gamle vedr seo, men i alt vælg en webmaster der ved hvad de laver , så man undgår problemer for der kan være småting fra cms - temaer det skal man lige vide før man gør noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)