Jeg er uddannet skrædder fra Århus Skrædderskole. Jeg er tilknyttet en systue (som selvstændig) i en by nær Århus, hvor jeg både tilbyder omforandring og alm. skræddersyet tøj. Trods min korte tid som selvtændig, har jeg oplevet at skrædderiet ikke direkte henvender sig til den alm. dansker. (Mht. prisen) Måske er det min beliggenhed... I hvert fald burde jeg "brande" mig lidt kraftigere, så dem der tror de kan få alting gratis, bliver skræmt væk. Med tiden ville jeg nok også satse lidt mere på mig eget design. Altså "unikt stangtøj" ![]() Jeg er egentlig en team- person. Overhovedet ikke enspænder! Derfor håbede jeg at der sad en herude i det ganske land der havde de samme luksus problemer som mig. (det behøver ikke at være inden for tøj) Jeg er ikke på udkig efter en direkte samarbejdspartner/ægtefælle, men mere en "hold i hånd" ven... (hvis du forstår) Hvordan det forhold evt. skulle udspille sig - aner jeg ikke... Mine tanker om det er meget..... romantiske.... (håber du forstår mig ![]() "De mødtes og alting klikkede..... efter 10 år.... en blomstende succes...." Håber der er nogle der evt. kan komme med nogle gode idéer. Mvh Den super vilde hyperaktive enspænder med rundsave på albuerne og en rygrad som en orm |
Hej Michelle
Jeg vil anbefale dig at mødes med de andre Århusaminoer - de laver aftaler i denne tråd: http://www.amino.dk/view.asp?mode=viewtopic&topicID=15910&num=20&pageNo=2
mvh Hans