Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Hold i hånd" partner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er uddannet skrædder fra Århus Skrædderskole. Jeg er tilknyttet en systue (som selvstændig) i en by nær Århus, hvor jeg både tilbyder omforandring og alm. skræddersyet tøj.

Trods min korte tid som selvtændig, har jeg oplevet at skrædderiet ikke direkte henvender sig til den alm. dansker. (Mht. prisen)

Måske er det min beliggenhed... I hvert fald burde jeg "brande" mig lidt kraftigere, så dem der tror de kan få alting gratis, bliver skræmt væk. Med tiden ville jeg nok også satse lidt mere på mig eget design. Altså "unikt stangtøj"  

Jeg er egentlig en team- person. Overhovedet ikke enspænder!

Derfor håbede jeg at der sad en herude i det ganske land der havde de samme luksus problemer som mig. (det behøver ikke at være inden for tøj)

Jeg er ikke på udkig efter en direkte samarbejdspartner/ægtefælle, men mere en "hold i hånd" ven... (hvis du forstår)

Hvordan det forhold evt. skulle udspille sig - aner jeg ikke... Mine tanker om det er meget..... romantiske.... (håber du forstår mig )

"De mødtes og alting klikkede..... efter 10 år.... en blomstende succes...."

Håber der er nogle der evt. kan komme med nogle gode idéer.

Mvh   

Den super vilde hyperaktive enspænder med rundsave på albuerne og en rygrad som en orm

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:19
Tilmeldt 1. Jun 07
Skrevet kl. 11:26
Tusind tak for dit svar.

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:41
Hej Michelle

Jeg har en god veninde som også er skrædder. Hun har startet sin egen butik og har stor succes selvom det er i en lille provinsby. Hun har sammen med sit skrædderi færdigsyet brudekjoler og konfirmationskjoler. For at øge indtægten har hun også lavet en aftale med et renseri hvor hun bare tager imod rensetøjet og udleverer det igen. Det tjener hun faktisk en hel del på. Hun har i butikken forskellige kunstnere der udstiller, det give en masse omtale i avisen, hver gang der er fernisering. Måske du kan bruge de ideer til noget. Nogle gange handler det bare om at få kunderne inden for dørene, måske skal man bare tænke lidt bredere.

Held og lykke med skrædderiet.

Messearrangør Søby Promotion

Tilmeldt 1. Jun 07
Skrevet kl. 08:56
Hej.

Tak for de mange gode ideér.

Jeg tror også at det er en god idé, at man ikke kun satser på én ting.

Også det at man har nogle kjoler hængende, som kunden kan prøve. Jeg har nemlig tit oplevet at kunden ikke følte hun fik den varer som hun regnede med. (så var stoffet alligevel for mønstret.... nederdelen skulle alligevel ha´ haft noget mere vidde osv.) Det kan man undgå ved at hun prøver modellen inden hun køber.

Tak for opmærksomheden.

Mvh

Michelle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)