Det er jeg selvfølgelig med på, men spørgsmålet er om jeg skal indskrive mine udgifter nogen steder på min angivelse, eller om jeg bare selv holder styr på udgifter før jeg anmelder evt overskud.
Du vil ha stor glæde af at tage et par kurser i regnskab - startmøder hos skat.dk eller andet. Jeg siger ikke, at du ikke kan ha en god forretning, men det med regnskab er helt sort for dig.
Du skal følge regnskabsloven - alt skal regnskabsføres - og du skal skatte af dit overskud + udfylde din udvidede selvangivelse med en del af regnskabet hovedtal.
Du skal IKKE angive dine indtæger eller udgifter som sådan - men dit overskud, renter, afskrivninger MEN du skal altid kunne komme frem med dit regnskab, hvis skat beder om det, så du skal føre et regnskab/bogholderi- ellers ryger du i problem før eller siden - med skat/moms og sikkert andet
Overvej at finde en ekstern - behøver ikke være hundedyrt - som tager dine bilag og bogfører dem, gerne samtidigt med at han lærer dig op i den slags - og koncentrer dig om det du er bedst til i din forretning
vh