Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsøg med ny idé - hvad synes du?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

På min webshop www.bokseudstyr.dk har jeg chatprogrammet "Zopim".

De fleste webshops har teksten "Spørgsmål" eller et andet hjælpeord som overskrift i taleboblen.

Jeg har forsøgt med en ny idé, som kan ses på billedet her:

Når man nu har Dk's billigste tandbeskyttere er jo ingen grund til ikke at lave reklame på pladsen, eller hva'?

Mvh. Bokseudstyr

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:18
Hej,

Da jeg kom ind på shoppen genkendte jeg kun zopim funktionen fordi jeg kender til den i professionelt sammenhæng.

Dine kunder skal have serveret det der står direkte når de søger det, derfor ville det uden tvivl være bedre med et seperat system til dette, som føre kunden direkte til den relevante side.

Når de klikker "Tandbeskytter 29,-" er det, det de regner med at klikket føre til og ikke support og du taber dem måske fordi de ikke føler sig hjemme på din side :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:52

Mickel Pedersen:
Når de klikker "Tandbeskytter 29,-" er det, det de regner med at klikket føre til og ikke support og du taber dem måske fordi de ikke føler sig hjemme på din side :-)

Jeg har kørt testen hele dagen, og der har ikke været én eneste som har klikket på chatknappen ved en fejl. Jeg tror de fleste kunder kender chatfunktionen fra webshops.

Til gengæld har jeg solgt flere tandbeskyttere :-)

Som sagt er det et forsøg, så tiden må vise om det bliver et problem.

Mvh. Bokseudstyr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)