Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grafisk designer til logo (Evt. mere)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere.

Jeg er så småt ved at danne min virksomhed og der skal bl.a. bruges en hjemmeside til virksomheden. Hjemmesiden bliver udviklet af mig selv, men da jeg ikke er så skrap i design/grafisk design og søger jeg derfor hjælp til dette.

Jeg søger en freelance grafik designer, som jeg ønsker at tage brug af i løbet af udviklingen af hjemmesiden. Jeg vil gerne starte med at få lavet et logo til hjemmesiden. Jeg har ingen anelse om hvordan det skal se ud, så hvis du har nogle gode ideer så modtager jeg gerne dette. Der betales selvfølgelig, som aftalt. Så hvis du er interesseret så smid en PM med en pris for et logo og evt. hvordan din procedure er mht. salg af dit design. 

Mhv Den Nye i Faget.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke sende dig en PM. Er det fordi du ikke er +medlem herinde eller? Mærkeligt system :)

Men jeg kan fortælle, at jeg gerne vil hjælpe dig med grafiske opgaver til dit site. Jeg gør mig en del i webdesign og logodesign som det primære, så det skulle være muligt at lave noget fornuftigt for dig.

Du kan se, om du kan sende mig en besked herinde eller du kan sende mig en mail på tommy@mainmedia.dk og så kan vi tage den derfra.

Vi høres ved.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har Københavns måske eneste socialøkonomiske grafiske bureau - et lille to-mands foretagende på Nørrebro.

Vi vil meget gerne hjælpe dig. Du kan se mere her:

http://www.media-now.dk/logodesign/

- hvor du også kan finde tlf + mailadresse.

Mange hilsner Trine

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lige brugt http://www.designcontest.com i forbindelse med et logo, jeg skulle have lavet.

For 2.000,- har jeg fået 500 (!) forskellige forslag til et logo. Det er ganske vist dyrere, end hvis du beder én designer om at lave ét logo, men til gengæld får de flere hundrede designs fra mange forskellige designere. Og så er det ellers bare at vælge det, du syntes bedst om.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Først et par gode råd:

  • Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke efter min mening, hvis man bare en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på www.jafri.dk 

Smile

Hav en god dag!

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle jer der har henvendt sig til mig og tak for de mange tilbud. Jeg har fået en del henvendelser og tager stilling til hvem jeg kommer til at bruge.

Jeg vender stærkt tilbage snarest. 

Fra Ikast
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Designerminds Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler inspiration til hvad dit logo kunne indeholde kunne du tjekke denne blog ud:
www.designerminds.dk

Kan også være jeg kan finde tid til at kigge på dit projekt.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Vi tilbyder logo design til 350 kr.
Du kan her se vores referencer.

Hvis det har din interesse, så send os en PB el. en besked til design@wpmaker.dk 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bizznizz

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på kontakt@frederikbalslev.dk og få et uforpligtende tilbud på grafisk arbejde. Se evt. nogle af mine referencer her: www.frederikbalslev.dk og her: www.wespeakposters.dk 

Mvh,

Frederik

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)