Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eftermail - afskedsbreve og digitalt efterliv‏

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor bedre at få lidt god iverksætter response end her på Amino..

Er meget interesseret i at modtage Ris, Ros og gode ideer på konceptet og sitet.!

Glæder mig til at høre fra iværksætterkollegaer!

Med venlig hilsen

THomas

Sitet ligger på eftermail ( dot ) dk.  

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:27

Hej Thomas.

Du aner ikke hvor tit jeg har overvejet at lave en lignende service... Mest fordi jeg selv har en masse jeg gerne vil fortælle, hvis uheldet skulle være ude.

Det er en rigtig fin side du har lavet. Jeg vil prøve at browse den lidt nærmere igennem når jeg får tid.

Din største udfordring er pålidelighed - jeg er i tvivl om hvor mange der reelt tør benytte din service - det er jo dybt personligt, det man typisk vil publicere. Jeg kan se at I bruger CPR til at verificere dødsfald, bruger NemID til bruger-verificering, samt kryptering til opbevaring af data - alt sammen rigtig godt. Alligevel ville jeg foretrække selv at lave en DVD, så mit materiale aldrig kommer i uvedkommendes hænder.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:46

Sindsyg flot side og flot rørende pressenation. 

Jeg turde godt bruge den service og jeg tror man bare lige skal et par generationer hen så bliver det en kæmpe succes. Men det kan I selvfølgelig ikke vente på. Så måske I skulle lave en kampagne, som målrettet går efter børnebørnene hvor de skal hjælpe deres bedste forældre med at lave det I laver ;-)

Tror mange tænker, "hvorfor skal jeg lave et, jeg er jo kun 50" ;-))

Men flot site og held og lykke med det ;-)

Vh Jimmi 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:04
Tilmeldt 19. Apr 12
Skrevet kl. 16:17

Hej Jimmy,

Tak for den gode feedback!.

Enig med dig på mange punkter, dog er der bare mange der står med usikkerheden omkring at denne DVD kommer videre - og til de rigtige mennesker.. Med vores online service kan folk ligge deres beskeder, videoer og filer op uden modtageren nødvendigvis behøver at vide det.. Det kunne være en person man var raget uklar med. (men der er jo mange scenarier hvor vi mener vores service kunne afhjælpe nogle behov.)

:) Men lad os se - det er jo også et noget grænseoverskridende koncept.

Vi glæder os til at følge dets voksen her i Danmark. næste step er Sverige og USA i indeværende måned! :) 

Tak igen!

Thomas

Tilmeldt 19. Apr 12
Skrevet kl. 16:18

!! YES SIR!! rettet... Takker! :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)