Hej kære Aminoer, Jeg sidder lidt med en lille problemstilling jeg håber I kunne hjælpe med. Der findes massere af covers til tablets, om det så er Android eller Ipads, som gør tabletten vandtæt. (Her tænkes på hardcases), hvor det ikke er en "plastikpose" tabletten puttes ind i men nærmest et tykt plastik case, men hvor tabletten fortsat virker. Jeg er på udkig efter noget glas eller plastik eller lign materiale som er holdbart, som kan ligges ovenpå tabletten, sådan at jeg fortsat kan bruge touchscreenen og funktionerne på denne. Grundet dette er jeg godt vil prøve at integrere en tablet i et bord (Længere historie ;) ), men for at dette kan lade sig gøre, og for at sørge for at tabletten ikke går i stykker hvis nogen skulle spilde noget eller stille et glas på den eller lign, ville jeg som nævnt godt tænke mig at der ligger en form for plade over hele bordet eller i hvert flad der hvor tabletten er for at beskytte den mod snavs, vand, ødelagt glas mm. Nogle af jer der kender til noget der kunne bruges? Rigtig god tirsdag! |
Glas / Plastik der kan ligges over en tablet, så den fortsat virker
- 1
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Jeg kan ikke give dig svaret. Men da jeg læste overskriften, så jeg et helt andet billede for mig. Noget i stil med et læskur til en hovedpinepille "Glas / Plastik der kan ligges over en tablet, så den fortsat virker" Ha' en god dag. Mvh. John. |
Hehe, det kan du have ret I :), Men håber der er nogle der kan hjælpe der kigger forbi..
|
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
En super tynd pleksiglas plade, som ligger helt plan hen over tabletten, kan måske bruges. Men den skal være så tynd at man kan overføre varmen fra fingeren til tabletten. Hvis det er en varmefølsom og ikke trykfølsom skærm der er på den tablet, som du vil anvende. Mvh Jannie |
Hej Jannie, Men vil da prøve med tyndt plexiglas og se om det kan fungere |
Fordi her er der jo glas udover coveret. http://store.griffintechnology.com/ipad/survivor-ipad-3 |