Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stribet stof / jersey

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lige startet op med at sy børnetøj som jeg vil sælge på nettet (som en af mange). Jeg syer bl.a. fleecetrøjer med stribede kanter, men i de almindelige stofbutikker koster det stribede stof (bomuldsjersey m/lycra) ca. 179,- pr. meter og det bliver hurtigt dyrt, specielt da jeg også gerne vil sy bukser/bluser af stoffet.

Jeg håber der er nogle af jer der ved  hvad det er for noget stof jeg snakker om og endnu mere at der er nogle af jer der kan hjælpe mig med hvor man kan købe det stribede stof en gros?

:-) Lotte

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 10:34
Hej Lotte

Det stribede stof (skipper stoffer) kan købes engros via Ole Larsen Agentur i Odense (tlf. 66177062).

Held og lykke med projektet.

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 1. Jun 07
Skrevet kl. 11:30
Hej Line

Tak for dit hurtige svar.

Jeg var inde i Skipper stoffer i går og der kan man også købe engro, men det er ikke det samme som er i mange af stofbutikkerne rundt omkring. Deres smalstribede er kun et par milimeter bred tror jeg, hvor det andet er ½ cm bredt i den smalle og 1 cm bredt i den brede.

Men jeg tror nu alligevel jeg vil kontakte Ole Larsen Agentur, er det der du køber dit stof? det er ihvertfald nogle rigtige fine ting du har på din hjemmeside. Syr du selv dit tøj? Dine tøjmærker hvor har du dem fra? (sikke mange spørgsmål jeg har).

Ovvv lige en ting mere hvad er mindstemål man kan købe hos Ole Larsen Agentur?

Mange hilsener

Lotte

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:56
Hej Lotte

Du skal prøve at tage påå messe i tappehallerner...det er to gange om året...et er en nogetmindre udgave af Herning messen....Det kræver selfølgelgi et cvr nr. at komme ind og ikke andet.

De fleste der laver børnetøj i danmark burger altså skibber stoffer til kanterne, skibber stoffer har tre standart breder på deres stribede stoffer.

den helt smalle

den almindelige strib med strech, forandre sig aldrig

den på en cm der hedder interlock..kryber en hel del i tørretumler

Der findes andre stirber på marked...men ikke alle er lige godt gennemvævet...adne de er hvide på bagsiden

der er også den grossit som rohde opsyede bluser i sidst grøn med brun...det er et kort navn og stoffet kan købes ialle velassorteret stof butikker

håber det kan bruges til noget

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 1. Jun 07
Skrevet kl. 13:21
Hej

Tak for dit svar, det er rigtigt jeg har godt set det stof med den mellemste stribe hos Skipper Stoffer men det er ribstof som kun er 70 cm bredt. En af de farver jeg har set er råhvid/beige og det kan man ikke få i Skipper Stoffer. Det kan man få i de forskellige stofbutikker så det er nok det du nævnte.

Du skriver at jeg skal tage på messe i Tappehallerne, det lyder som en rigtig god idé. Ved du hvornår der er messe? Jeg har prøvet at søge efter det men kan ikke finde noget om det på nettet.

Lotte

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 17:24
Hej Lotte

Jeg kan ikke lige komme på navnet.

Men her er en email adresse på Ole: stofagent@larsen.mail.dk
Han er på messe i Herning og i Tappe hallerne, sælger stof fra mange forskellige mærker både i Danmark og udlandet. Han ved helt klart hvornår det er.Han har et stort udvalg, ha er villig til prøvestykker på fra 6 m

mvh Linda

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 17:36
Hej Lotte

Efter et råd fra Lind, har jeg en aftale med Oleagentur på mandag kl 11, hvis du har lyst kan du komme, og se stofferne med mig.

Det kunne da være hyggelig .

Venlig Hilsen

Aeileeng

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 18:11
Hej igen

jeg sender dig lige en af de private mail

mvh linda

Tilmeldt 1. Jun 07
Skrevet kl. 07:56
Hej Aeileeng

Jeg har lige sendt dig en privat mail, jeg kan desværre ikke på mandag kl. 11 - det kunne ellers have været rigtigt godt.

;-) Lotte

Tilmeldt 1. Jun 07
Skrevet kl. 08:02
Hej Linda

Jeg vil se at få sendt en mail til Ole Larsen.

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Lotte

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)