<h1>-tags indikerer en overskrift. du bør kun have en hovedoverskrift. google ser h1-tags som værende lig med indholdet på hjemmesiden.
Jamen gør den ikke dette automatisk når jeg bruger wordpress ?
Det er rigtig lang tid siden jeg har arbejdet med WP. Såjg kan ikke huske hvordan admin systemet er, men du burde kunne ændre det til værende h2 tags. At du bruger wp forklarer også de meget lange koder på siden
At du bruger wp forklarer også de meget lange koder på siden
har ellers hørt at WP er meget SEO venlig? Men det er det så åbenbar tikke mht. dette. Kan jeg ændre det?
Ja WP er SEO venlig og der findes vidst et seo plugins til systemet, der er mange sider som ligger højt i søgeresultatet på google med en WP side. Generelt handler SE også om det eksterne som virkelig kan trække ens side op på de første sider, men derfor skal sidens struktur og seo også være i orden
Du skal selv skrive teksten i forbindelse med indsættelse af billedet i wordpress. Det er billedenavn, kort beskrivelse som er alt tag og en komplet beskrivelse af hvad billedet indeholder.
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253