Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side - gode ideer til forbedring?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg ved godt dette er en genganger af mange andre indlæg, men håber i vil hjælpe mig.

Jeg sidder og leger lidt med en hjemmeside, for lige at lære de forskellige ting og se hvad jeg kan få ud af det. Derfor vil jeg gerne høre om i har nogle SEO mæssige forbedringer jeg skal have lavet på min side. Ved dog godt at den mangler mere indhold, så det er mest på startsiden eller andre generelle punkter jeg søger hjælp omkring.

Håber i vil hjælpe.

Hilsen Jacob 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:49

Ved godt at dette ikke er SEO tips, men har lige lidt feedback til din side...

Synes måske at den virker lidt uoverskuelig ved først øjekast... der er linjer der går ind over hinanden og mange forskellige skrift størrelser...Måsske kunne dette "streamlines" lidt ;)

Derudover er din menu i venstre siden problematisk da teksten falder i med baggrunden...

Men held og lykke med projektet

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Jeg har ikke meget at sige om SEO - men feedback kan jeg altid give - så må du tage det, eller lade være! ;-).

Når jeg går ind på forsiden synes jeg det virker lidt overskueligt. Jeg tror blandt andet at det er baggrunden der gør det, men også alle de forskellige skriftsstørrelser, og de små billeder. Sæt de små billeder på en linje selv - uden tekst.

Selve affiliate-boksen, (der hvor du skriver omkring a-kassen, og hvor der er en stor rund rød knap hvor der står ''tilmeld dig her''), synes jeg ser fin ud - men jeg synes det er ærgeligt at den går over i højre widget bar.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 21:22

Ja det synes jeg også selv er hammer træls og ved godt det ikke er optimalt med det er den går ud i højre. Er der en måde hvorpå jeg kan ændre dette uden at ændre i tabellen?
Ved i derudover hvordan jeg gør det nemmere at se teksten der kommer når man er på "om akasserne" ude i højre side ?

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 15:54

Hej Jacob

Jeg ved ikke om det har betydning for SEO, men det har helt sikkert betydning for brugernes oplevelse af siden: Du blander mange fonte og font størrelser sammen, og ligeledes har du tekst stående mange forskellige steder.

At rette op på ovennævnte vil styrke siden.

Mvh. Ken

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 19:14

Du bør læse de mange SEO Guides som flinke Aminoer har skrevet. Der er grundlæggende mangler på din side iht. hvad der er basis for hvad der er godt for søgemaskinerne.

Heraf kan nævnes:
at du har 4 <h1> tags. Du bør kun have ét enkelt med dit relevante keyword.
på din forside mangler 15 alt-tags at blive udfyldt.
Du har en enorm mængde koder på din side kontra ren tekst. Det bør også ændres.

For at adskille dig væsentligt fra den hårde konkurrence på affiliatemarkedet bør du ændre væsentligt i dit design på hjemmesiden. Folk søgende på a-kasser fiser rundt imellem alle prissammenligningssiderne. For at du kan fastholde de enkelte besøgende skal du fange dem med et langt mere overskueligt og pænt design ellers får dine konkurrenter måske dit salg.

God arbejdslyst

Mads.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 20:20

Mads Rosenlund:
du har 4 <h1> tags. Du bør kun have ét enkelt med dit relevante keyword.

Dette er på hver side du mener der kun må være en, ikke sandt ?

Mads Rosenlund:

hvad er 15 alt-tags? :D

Men tak for hjælpen indtil videre :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:04

få ens skrift type på siden samme størrelse hele siden igennem det virker lidt forvirret lige nu , kun overskrifter lav større skrift type det gør siden mere overskuelig .

social aktiv er altid en seo fordel så få google plus og facebook på siden

længere artikler og mere indhold på siden det giver altid mere vis det er godt indhold og unik tekst der kommer mere af.

her er lidt ekstra ideer klik her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 22:40

Jacob:

Mads Rosenlund:
du har 4 <h1> tags. Du bør kun have ét enkelt med dit relevante keyword.

Dette er på hver side du mener der kun må være en, ikke sandt ?

Mads Rosenlund:

hvad er 15 alt-tags? :D

Men tak for hjælpen indtil videre :D

<h1>-tags indikerer en overskrift. du bør kun have en hovedoverskrift. google ser h1-tags som værende lig med indholdet på hjemmesiden. du kan godt have flere h2 og h3 tags uden at det spiller en rolle, men kun et h1 tag pr. side.

alt-tagser beskrivelser af billeder på din hjemmeside. alt="beskrivelsen af billedet" du fortæller med andre ord hvad billedet er/indeholder

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Skrevet kl. 00:39

Mads Rosenlund:
<h1>-tags indikerer en overskrift. du bør kun have en hovedoverskrift. google ser h1-tags som værende lig med indholdet på hjemmesiden.

Jamen gør den ikke dette automatisk når jeg bruger wordpress ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)