Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

flettet af facebook sider mm

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Er der nogen der ved hvordan man får oprettet et check-in point ind under ens oprindelig facebook side, og ikke sådan at check-in pointet og facebook siden er to forskellige ting. ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper !

Tak for dit svar, og tak for det indlæg du lavede.

Havde faktisk læst det inden jeg skrev herinde. Mit problem er at check-in er blevet en gruppe for sig selv. Den har jeg fået "claimet" og fået administrator rettigheder til. Men jeg har ikke fletnings knappen i min oprindelig facebook side. :S

Så hvad gør jeg så ??

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står med præcis samme problem. Har du fundet en løsning?

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne gå ind og foreslå fletning, hvis jeg får navnene eller links til siderne. Det hjælper normalt, hvis flere går ind og foreslår samme fletning. Når du har administrator-rettigheder til begge sider, besværliggør det muligvis processen. Men jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe.

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er administrator begge steder

Den side som jeg oprettede og gerne fortsat vil have til at fungere som den officielle side er: www.facebook.com/HotelPostgaardenFredericia

Og den side jeg gerne vil have flettet sammen (fordi det giver folk mulighed for at lave en ind-checkning) er: http://www.facebook.com/pages/Hotel-Postgaarden-Fredericia/316185341805492

 

Jeg har forsøgt at følge den vejledning, som Facebook selv tilbyder, men det går galt når jeg skal finde knappen "Ressourcer" i venstre side, for den har jeg ikke, og kan derfor ikke flette siderne sammen. Hvis du på nogen måder kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sabina1985:
Jeg har forsøgt at følge den vejledning, som Facebook selv tilbyder, men det går galt når jeg skal finde knappen "Ressourcer" i venstre side, for den har jeg ikke, og kan derfor ikke flette siderne sammen. Hvis du på nogen måder kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

Facebook har ændret knappens navn til "Muligheder"

Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:
Facebook har ændret knappens navn til "Muligheder"

Hmm, okay, men hvad skal jeg så derefter?? :) Ja jeg er vist ikke helt up-to-date med det Facebook :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du klikke på "Flet dublerede sider" :)

Hvis du ikke ser denne knap, er det fordi, at du ikke er administrator for en Side med samme navn som den originale.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)