Solgt |
Er det alle de servere som HP har givet gratis til 500 iværksættere som bliver solgt i stor stil her på Amino lige pludselig?
Solgt |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Er det alle de servere som HP har givet gratis til 500 iværksættere som bliver solgt i stor stil her på Amino lige pludselig? |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
|
Sikkert - sådan er det jo at modtage noget som er gratis og kan sælges som nyt :) |
Synes bare det er noget svineri, når de er givet som støtte til at komme godt i gang, og der så i stedet var andre der kunne have haft glæde af dem. |
Mvh., Elias Sørensen
Hvem er blevet snydt? HP har vist fået den medieomtale de sigtede efter. |
Markeret med fed... |
Mvh., Elias Sørensen
@Elias Sørensen - + 5 stjerner Med alt respekt, så er det squ lidt grådigt :) |
Jeg havde ikke brug for en server, men kan sagtens bruge pengene. Og til Jer der har givet en stjerne fordi de mener at jeg ikke kan være bekendt at videresælge en gratis server fra et HP reklamefremstød, hvor jeg iøvrigt opfyldte kriterierne for at modtage en af de 500 servere, der var på højkant, samt nåede at bestille indenfor tidsperioden: Jeg har også engang købt 3 pakker kærgården på tilbud hos Superbest, selvom det var de 3 sidste pakker i køledisken og selvom der højst sandsynligt var nogle andre, der havde mere brug for dem end mig. Beklager mange mange gange! Desuden kan I glæde Jer over at pengene fra salget af den omtalte server går til et rigtig godt formål, nemlig til at forbedre den økonomiske krise i Spanien, da pengene vil blive sendt i cirkulation på Mallorca om knap 2 måneder, hvilket forhåbentligt også vil have en gavnlig effekt på økonomien i resten af EU. Det skal ligeledes nævnes, at køber var meget glad for handlen og besparelsen, der var i ca. samme størrelsesorden som mit overskud = 2 glade Aminoer Det store spørgsmål må være: Hvis du står forrest i køen på åbningsdagen til et nyt varehus og der er en gratis iPhone til den første kunde, spørger du så dig selv, om personen efter dig måske har mere brug for en ny mobil end dig?
|
Næh, men jeg ville heller ikke prøve at sælge den til ham til halv pris ![]() |
Mvh., Elias Sørensen