Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt ny micro server fra HP sælges (spar 1.000 kr.)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Solgt Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 07:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det alle de servere som HP har givet gratis til 500 iværksættere som bliver solgt i stor stil her på Amino lige pludselig? Smile

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:11

Elias Sørensen:

Er det alle de servere som HP har givet gratis til 500 iværksættere som bliver solgt i stor stil her på Amino lige pludselig? Smile

Zip it!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:18

Elias Sørensen:

Sikkert - sådan er det jo at modtage noget som er gratis og kan sælges som nyt :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Smith:

Elias Sørensen:

Sikkert - sådan er det jo at modtage noget som er gratis og kan sælges som nyt :)

Synes bare det er noget svineri, når de er givet som støtte til at komme godt i gang, og der så i stedet var andre der kunne have haft glæde af dem. Wink

Mvh., Elias Sørensen

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:38

Elias Sørensen:

Smith:

Elias Sørensen:

Synes bare det er noget svineri, når de er givet som støtte til at komme godt i gang, og der så i stedet var andre der kunne have haft glæde af dem. Wink

Hvem er blevet snydt? HP har vist fået den medieomtale de sigtede efter.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:49

Nicolaj Thomasen:

Elias Sørensen:

Smith:

Elias Sørensen:

Hvem er blevet snydt? HP har vist fået den medieomtale de sigtede efter.

Markeret med fed...

Mvh., Elias Sørensen

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:24

@Elias Sørensen - + 5 stjerner 

Med alt respekt, så er det squ lidt grådigt :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg havde ikke brug for en server, men kan sagtens bruge pengene.

Og til Jer der har givet en stjerne fordi de mener at jeg ikke kan være bekendt at videresælge en gratis server fra et HP reklamefremstød, hvor jeg iøvrigt opfyldte kriterierne for at modtage en af de 500 servere, der var på højkant, samt nåede at bestille indenfor tidsperioden:

Jeg har også engang købt 3 pakker kærgården på tilbud hos Superbest, selvom det var de 3 sidste pakker i køledisken og selvom der højst sandsynligt var nogle andre, der havde mere brug for dem end mig. Beklager mange mange gange!

Desuden kan I glæde Jer over at pengene fra salget af den omtalte server går til et rigtig godt formål, nemlig til at forbedre den økonomiske krise i Spanien, da pengene vil blive sendt i cirkulation på Mallorca om knap 2 måneder, hvilket forhåbentligt også vil have en gavnlig effekt på økonomien i resten af EU. Det skal ligeledes nævnes, at køber var meget glad for handlen og besparelsen, der var i ca. samme størrelsesorden som mit overskud = 2 glade Aminoer Big Smile

Det store spørgsmål må være: Hvis du står forrest i køen på åbningsdagen til et nyt varehus og der er en gratis iPhone til den første kunde, spørger du så dig selv, om personen efter dig måske har mere brug for en ny mobil end dig?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Fra  Veronté Skrevet kl. 23:31
Nicolaj Thomasen:

Det store spørgsmål må være: Hvis du står forrest i køen på åbningsdagen til et nyt varehus og der er en gratis iPhone til den første kunde, spørger du så dig selv, om personen efter dig måske har mere brug for en ny mobil end dig?

Næh, men jeg ville heller ikke prøve at sælge den til ham til halv pris Big Smile

Mvh., Elias Sørensen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)