Jeg er sådan set blevet færdig med min hjemmesideWPMaker (nu mangler jeg bare virksomheds registreringen). Men hvad synes i om designet, og har i nogen foreslag til forbedringer?
Og vil i følge jer i "trygge hænder" ved at købe en ydelse hos os?
Glæder mig til at høre fra jer :)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Rigtig flot side må jeg sige! Jeg ville føle mig i rigtig gode hænder hos jer :)
Lige en tilføjelse; Jeg ville nok gøre skyggen på jeres slider lidt mere gennemsigtig og måske rykke den lidt op. Synes den fylder lidt for meget på siden som den er nu. Men det er bare min mening :)
rigtigt smart hjemmeside den skal afgjort google plusses men jeg kunne ikke finde det logo , så det ville jeg sætte på siden , men tillykke med den flotte side
fodnoten og kontakt siden sæt der jeres cvr nummer det øger endnu mere troværdigheden over siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
@Kevin: Det jeg glad for at høre, og det kunne måske godt være at vi skulle overveje at sætte prisen lidt op på logo mv.
@Jeppe: Jeg har selv tænkt det samme, så glad for at du siger det :) Jeg vil lige prøve at ændre lidt på det, men tak for dine pæne ord og forslag.
@Mikael: Kontakt widget er også beregnet til at CVR mv. skal stå der, jeg har dog ikke fået mit CVR nummer endnu, så venter bare på det. God idé med Google Plus siden, den vil jeg oprette.
Andre forslag og kommentarer er stadig meget velkomne :)
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Der skal læses lidt korrektur på siden :) Faldt over denne bøf under Design: "at skabe en råd tråd..."
På forsiden er der en "fejl" i toppen af fotteren - ser forkert ud af bølgegangen er hvid når kassen umiddelbart over er grå.. (I det hele taget ser den bølgegang lidt skæv og mærkelig ud.. den ville jeg nok fjerne eller lave om).
Den mintgrønne farve er jeg personligt ikke så gald for, selvom det nok mest er et spørgsmål om smag, men hvis den skal beholdes skal den blå farve på links i hvertfald ændres.. De går ikke godt sammen.
Der er også en lille fejl på skyggen under bokse med indhold (F.eks. et blogindlæg) - Den bliver cuttet for tidligt. (I øvrigt et underligt papir der efterlader sig sådan en skygge!?)
SEO-mæssigt er det et problem at teksten på slideshowsne på forsiden er lave i photoshop ikke benytter rigtig tekst.. (Benyt i det mindste image replacement tenikken).
Generelt en fin og overskuelig side som dog bærer præg af at være et tilrettet Wordpres theme og ikke et unik hjemmegjort design (?)
Tak for din mange kommentarer. Vil straks gå i gang med korrekturlæsning af hele hjemmesiden og slideshowet på forsiden.
Jeg er personligt meget glad for den mintgrønne farve, men det nok også som du siger - et smags spørgsmål. Men vil da lige vurdere det, og især hvis andre også har den samme holdning?
Forstår ikke det med at bølgegangen er hvid? Snakker du om på forsiden, eller nogen af siderne/artiklerne?
Men ellers mange tak for dine kommentarer, de er i den grad brugbare.
Og andre kommentarer er stadig meget velkomne :)
Det eneste jeg lige kan sætte min finger på, er at jeg syntes at din menu 'svæver' for meget oppe. Jeg ville have sat den lidt ned, så den er tætte på dit content :) Blot en cm.