Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIPhone.dk - Konstruktiv kritik ønskes af webshop med mobiltilbehør.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har i weekenden lanceret VIPhone.dk, sammen med partner.

Webshoppen er designet med fokus på målgruppen og ønsket om at give en god oplevelse for brugeren.

Vi har valgt at positioner os på: "Billige kvalitets produkter". Og så har vi valgt at køre med gratis fragt.

Vi kunne rigtig godt tænke os, at få feedback på følgende:

- Er designet tillidsskabende?

- Ville du handle hos VIPhone.dk

- Kan du finde det du leder efter?

- Har du ideer til forbedringer?

Vi er selvfølgelig ude efter konstruktiv kritik fra målgruppen. Men skulle der sidde enkonkurrent, vil vi også gerne høre fra jer :)

Vi vil også gerne høre fra folk der skriver på "teknologi blogs" da vi godt kunne tænke os omtale på disse. Så hvis du har en blog hvor du skriver om mobiltelefoner, gadgets eller tilbehør, høre vi gerne fra dig.

Hvis der er andre der har nogle gode ideer til steder at markedsføre webshoppen, høre vi også meget gerne fra jer.

Vh Daniel og Elvis

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28

jeg synes det er trættende med det pop up vindue man får første gang der kommer op når man besøger din side

ved markedsføring siden er der mange muligheder social aktive , skrive pressemeddelelser ud  , lave en video til siden med mere , klik her for nogle ekstra ideer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:33

Mikael:

Vi har valgt at lade Pop Up vinduet blive på denne her måned, Det bliver ikke smidt i hovedet som reklame, men mere som en velkomst, til vores webshop.

Tak for links :D

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:37

Jeg tænkte faktisk også over pop-up'en, valgte bare ikke at skrive det da jeg regnede med jeg nok bare var blevet gammel og sur indvendig :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:05

Rigtig fedt design - et sted jeg gerne ville handle :)

Dog virker "spørgsmålsknappen" og F.A.Q. knappen nederst på siden i min browser (google chrome)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 23:28

En lille ting - jeg synes linksene specielt i den øverste menu er lidt svære at få øje på i den grå farve. Måske det ville være smart at bytte om, så de er hvide og hover er grå :) Flot side. Jeg ville godt handle hos jer :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:13

Der er utroligt mange sproglige fejl på hjemmesiden, og det gør, at filmen knækker for mig. I har nok skrevet indholdet selv, og det er også et fint udgangspunkt. Men så ville jeg få siden rettet igennem. Det kan ikke koste meget :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:55

Det er meget irriterende med den pop-up :(

"Sikker betaling med E-pay" --> Kunderne er ligeglad med e-pay, så skriv istedet sikker betaling med dankort eller sikker betaling.

Synes boblerne øverst til venstre skaber mere forvirring end gavn - skriv fri fragt i samme bobbel.

Når man trykker på billedet med 10%, så ryger man ind på jeres facebookside.. Det fremgår ikke tydeligt, fordi billedet er to-delt. 

Desuden bør det tydeligt fremgå, at der er tale om en konkurrence ifb. med facebook 

Fra Hellerup
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Fra  The Boot Strap Skrevet kl. 19:25

Jeg synes siden ser rigtig fin ud (jeg oplevede ikek pop-up'en (firefox på Mac) men måske har i fjernet den ?). Og den virker fuldt troværdig

Held og lykke med salget !

/Thomas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)