Hej Amino'er. Jeg har i tanke at starte en webshop og håber på at kunne få hjælp fra nogle af jer mere garvede iværksættere. Efter at have kigget lidt rundt på Amino og læst nogle forskellige debatter har jeg fundet frem til mange ting jeg skal få styr på hen af vejen. Jeg vil dog gerne spørge jer, hvad det vigtigste er i forbindelse med åbning af webshop? (jeg har i øvrigt ingen erfaringer med programmering eller hjemmeside opsætning) - Aftale med nets (pris, udbyder, vigtighed). - Webshopløsning (program, pris, funktionalitet, brugervenlighed) Hvad er der udover super vigtigt fra start af. Jeg har bemærket SEO kan blive rigtig givtigt at have styr på når først virksomheden er oppe at køre, men hvilke ting skal jeg huske inden jeg når dertil! Alt feedback er brugbart! Keep it coming :) |
Hej Lars.
Hvad er vigtigst på en bil, rattet eller hjulene?
Min pointe er at der ikke er et entydigt svar på hvad der er vigtigst - det hele afhænger lidt af sammenhængen. Samtidigt er det ikke sikkert at det der er vigtigt for en shop er vigtig for en anden. Så alt i alt synes jeg ikke det giver meget mening at svare dig, når vi ingen information har omkring hvad du har tænkt dig at lave. Der er lavet en del bøger omkring opstart af webshop, måske var det en god start?