Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritidsarbejde - nej tak til omdeling

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Jeg er en ung knægt på 15 år, som godt kunne tænke sig et fritidsjob. Der er bare så det problem, at jeg ikke gider gå med aviser eller sætte varer på plads i Netto, HVIS jeg kunne benytte mig af de egenskaber, jeg har. Jeg har en del erfaring og viden indenfor computer-teknologiens verden, og jeg tænkte, at jeg kunne bruge de egenskaber, jeg har, til andet end bare at sætte varer på plads osv. Jeg har tilmeldt mig www.ungarbejde.dk, men der er ikke rigtigt noget at hente derinde.

Har I en idé til hvad jeg kan gøre? Jeg vil vædde med, at jeg ikke er den eneste, der har stået i denne situation. Jeg tæsker som livet løs her på Aminos Freelancer-funktion, men kunne nu alligevel godt tænke mig et fritidsjob. Problemet er bare, at de fleste ikke regner os 15-årige for noget som helst.

Er der nogen af jer derude, der har et forslag? I skal være velkommen til at sende mig en PM.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Stoll:

Hej med dig.

Jeg er en ung knægt på 15 år, som godt kunne tænke sig et fritidsjob. Der er bare så det problem, at jeg ikke gider gå med aviser eller sætte varer på plads i Netto, HVIS jeg kunne benytte mig af de egenskaber, jeg har. Jeg har en del erfaring og viden indenfor computer-teknologiens verden, og jeg tænkte, at jeg kunne bruge de egenskaber, jeg har, til andet end bare at sætte varer på plads osv. Jeg har tilmeldt mig www.ungarbejde.dk, men der er ikke rigtigt noget at hente derinde.

Har I en idé til hvad jeg kan gøre? Jeg vil vædde med, at jeg ikke er den eneste, der har stået i denne situation. Jeg tæsker som livet løs her på Aminos Freelancer-funktion, men kunne nu alligevel godt tænke mig et fritidsjob. Problemet er bare, at de fleste ikke regner os 15-årige for noget som helst.

Er der nogen af jer derude, der har et forslag? I skal være velkommen til at sende mig en PM.

Hej Sebastian

Jeg er en gammel mand på 49 år, og jeg gider heller ikke at gå med aviser og sætte varer på hylden, heller ikke da jeg var 15

Hvis jeg havde haft de egenskaber/erfaring som 15 årig som jeg har nu, slap jeg for dette, men det havde jeg ikke i den alder.

Jeg ville være pilot, men blev blikkenslager...

Ting tager tid, så start fra en ende :-)

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 20:03

Hej, Johnny.

Jeg tænkte bare, at jeg ligeså godt kunne finde et fritidsjob, jeg kunne lære noget af eller noget i den stil.

Dbh. Sebastian Stoll.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 20:07

Hvad er der galt med aviser og Netto?

Den lade attitude, med det gider jeg ikke? Er ikke vejen frem.

Få dig et arbejde, tjen nogle penge, spar dem op og begynd at gå efter dine mål.

Tror du, du kommer i mål hver eneste gang uden at gide det, skal du tro om. Der kan også komme andre mere interessante stillinger med tiden, så kan du søge dem når de kommer.

Jeg har selv været arbejdsdreng, har selv omdelt reklamer og har nu en spirende lille virksomhed. Hvor tror du jeg havde været, hvis jeg hver eneste gang sagde - det gider jeg ikke -

Find et arbejde, der giver lommepenge - arbejd med din hobby ved siden af og begynd med tiden at tjene penge på det. Hvis herinde hvad du kan, lav resultater i din computer-elektronik verden og så skal tilbuddene nok komme om stillinger.

Du ejer ikke verden endnu - det kan være det kommer, hvis du gider :-))

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:08

Hejsa :)

Jeg er 16 år, og har stået i samme situation - har for resten også gået med reklamer ... - og jeg er begyndt på affiliate marketing. Hvis du har et emne du interesserer dig for, eller ved meget om, kan du lave en hjemmeside og placere reklamer på den. Når folk klikker på de reklamer (og evt køber noget der hvor reklamerne sender dem hen - det kunne være de trykkede på en reklame fra Dell og så købte en Dell computer) så får du penge. Det kræver at du lægger tid og arbejde i det, men det kan betale sig. Desuden vil det eneste du skal bruge, til at starte med, være en hjemmeside, som du kan købe (med oprettelse) for ca. 250 kroner i et år frem.

Held og lykke med at finde et job :D

Mvh Sune

Find en god og billig backup løsning her!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 20:19

Du kan også tjene lidt ekstra lommepenge, ved at smide en pris på din service op på Underenplov.dk 

Der er ikke guld at hente der, men det giver trods alt lidt Stick out tongue

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 20:37

@ Carsten

Hej, Carsten. Tak for dit svar.

Det er der sådan set heller ikke. Det, jeg søgte var bare, om der var andre muligheder end som lige så. Jobs, jeg ville kunne få gavn af. Ikke specielle stillinger. Bare jobs, der relaterede bedre til mine interesser.
Og nej, man kommer ikke i mål ved ikke at gide det. Men nu er mit mål ikke, at sidde i Netto, så jeg ser ingen grund til at gå den vej, hvis jeg har andre valgmuligheder. Hvis mit mål var at blive fodboldspiller, startede jeg heller ikke til håndbold, vel? Det, jeg prøver at sige er, at jeg ville se om jeg havde muligheder for at få et job, som jeg på en eller anden måde ville kunne lære af. Hvis jeg nu f.eks. havde en ambition om at blive advokat, kunne det være spændende at få arbejde som brevdreng hos en advokat, som en af mine venner er. Han har lært en del af ham - og det gør også jobbet en del mere spændende.

Jeg ved udemærket, at man skal starte fra bunden, og at man ikke kommer nogen vegne ved at sige, at man ikke gider. Men jeg ser ingen grund til at sætte varer på plads i Netto eller dele aviser ud, hvis jeg kunne få et job som brevdreng hos en advokat, hvor jeg muligvis kunne få chancen for at lære lidt af ham - forstå mig ret. Desuden var det heller ikke en direktørstilling, jeg søgte efter. :-)

@ Sune

Hej, Sune.

Jeg har før selv lavet en del med affiliate marketing, men det er ikke rigtigt noget, jeg ønsker at satse på. Jeg har haft en del annoncer oppe på Facebook, og det gav ikke den store indtægt. Så jeg vil hellere have en "fast indtægt" end at skulle sidde og makke med annoncer igen. Jeg sidder i min fritid og laver grafisk materiale for folk, og tjener gode penge på det, men jeg synes stadig, at jeg bør anskaffe mig et "rigtigt" fritidsjob. Tak for dit svar. :-)

@ Kevin

Hej, Kevin. Tak for dit svar. :-)

Jeg tjekker lige hjemmesiden ud!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej 

Øv da vi mangler omdelere, og ved du hvad du kan selv bestemme hvor mange flyers du vil omdele og hvornår.

Hvis vi akn friste med arbejde så skriv alligevel til lokaldistribution.dk

Vi har ikke de tunge og "kedelige" flyers!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 18:41

Et godt sted at tjene lidt ekstra penge er på Fiverr.com, og der kan du helt selv bestemmer hvad du vil tjene pengene på!

Du kan lave et gig/job om lige de evner du besidder og med lidt reklame hist og her, kan der være gode penge at hente. :)

Hvis du mangler inspiration til hvordan du nemt og gratis kan promovere dit gig, så klik ind på FiveGigg :)

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:55

Sebastian Stoll:

Hej med dig.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Hej Sebastian,

Hvis du nu fortalte, hvilke kundskaber du har, så ville det være lettere at fortælle dig, hvor du skal kigge. Hvad er dine interesserer, og hvad er du god til? :-)

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)