Hej med dig. Jeg er en ung knægt på 15 år, som godt kunne tænke sig et fritidsjob. Der er bare så det problem, at jeg ikke gider gå med aviser eller sætte varer på plads i Netto, HVIS jeg kunne benytte mig af de egenskaber, jeg har. Jeg har en del erfaring og viden indenfor computer-teknologiens verden, og jeg tænkte, at jeg kunne bruge de egenskaber, jeg har, til andet end bare at sætte varer på plads osv. Jeg har tilmeldt mig www.ungarbejde.dk, men der er ikke rigtigt noget at hente derinde. Har I en idé til hvad jeg kan gøre? Jeg vil vædde med, at jeg ikke er den eneste, der har stået i denne situation. Jeg tæsker som livet løs her på Aminos Freelancer-funktion, men kunne nu alligevel godt tænke mig et fritidsjob. Problemet er bare, at de fleste ikke regner os 15-årige for noget som helst. Er der nogen af jer derude, der har et forslag? I skal være velkommen til at sende mig en PM. De bedste hilsener, |
Sebastian Stoll:Hej med dig.
Jeg er en ung knægt på 15 år, som godt kunne tænke sig et fritidsjob. Der er bare så det problem, at jeg ikke gider gå med aviser eller sætte varer på plads i Netto, HVIS jeg kunne benytte mig af de egenskaber, jeg har. Jeg har en del erfaring og viden indenfor computer-teknologiens verden, og jeg tænkte, at jeg kunne bruge de egenskaber, jeg har, til andet end bare at sætte varer på plads osv. Jeg har tilmeldt mig www.ungarbejde.dk, men der er ikke rigtigt noget at hente derinde.
Har I en idé til hvad jeg kan gøre? Jeg vil vædde med, at jeg ikke er den eneste, der har stået i denne situation. Jeg tæsker som livet løs her på Aminos Freelancer-funktion, men kunne nu alligevel godt tænke mig et fritidsjob. Problemet er bare, at de fleste ikke regner os 15-årige for noget som helst.
Er der nogen af jer derude, der har et forslag? I skal være velkommen til at sende mig en PM.
Hej Sebastian
Jeg er en gammel mand på 49 år, og jeg gider heller ikke at gå med aviser og sætte varer på hylden, heller ikke da jeg var 15
Hvis jeg havde haft de egenskaber/erfaring som 15 årig som jeg har nu, slap jeg for dette, men det havde jeg ikke i den alder.
Jeg ville være pilot, men blev blikkenslager...
Ting tager tid, så start fra en ende :-)