Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start festen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad godkendelser og myndigheder skal man kontakte for at starte festen et offentlig sted ?

Kan man uden vidre bare starte en fest på Grenå Strand en eftermiddag, det kan man vel ikke ?

Er det politiet man skal snakke med ?

Hvad hvis der skal sælges alkohol ?

Fik en underlig ide med at rulle op på Holbæk torv en Fredag eftermiddag i en lastbil og ellers fyre op for musikken og starte festen.... men så let er det vel ikke sådan noget ?

Nogle der har erfaring med sådan noget ?

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:54
Hej.

Kontakt dit lokale politi, som kan hjælpe og vejlede dig.
Det kræver godkendelse og spiritusbevilling og er ikke ligetil.
Arranger Beach Party, som også kan afvikles, hvis vejret er dårligt.

Har I ikke byfest i den kommende weekend, måske kunne du få lidt inspiration her?

MVH.

Med venlig hilsen

PB

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 15:14
Okay tænkte nok det var politiet man skulle have fat i.

Arrangere du Beach Party ? hvor store arrangementer kan du arrangere...

Nej der er ikke by fest her, byerne jeg nævnte oven over var bare taget tilfældigt :-)

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:28
Hej igen.

Nej, dette har jeg ingen erfaring i og med, men tror ideen kunne blive kanon.
Har netop læst at næsten alle sommerhuse er udlejet og det bliver en stor turistsæson(hvis vejret da holder!), så der må være basis for nogle Beach Party rundt omkring i landet - forestil dig kæmpe Amino banner, sol, vand, sand, sponsorede præmier fra(naturligvis Aminoer) Amino har det hele, Markedsføring, leverandører, presse kontakter, logo beklædning og meget andet - det vil da være Top Dollar

Omkring byen, mente jeg Sønderborg.

Beach Party er det også de stedlige kommuner, du skal indhente tilladelser fra - og husk lige på at Danmark har mere end 7.000 km. kyststrækning, så der skulle være plads nok.

Med venlig hilsen

PB

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 16:35
Jo der er open air i sønderborg i dag og i morgen, men var til Rock Party i Frederikshavn sidste weekend, nøjagtig samme program, rigtig skod program, så gad ikke se det igen ;-)

Ja beach party ville være cool at arrangere. Jeg ville nok satse på elektronisk musik og noget dansk rap. Tror markedet er ved at være mæt af Kim Larsen og Thomas Helmig i det danske sommerland ;-) Og så bare holde det hvor bønderne er, så tror jeg det ville blive et hit ;-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:01
Dato: 01-06-2007 16:35:13 Forfatter: den rigtige mk men var til Rock Party i Frederikshavn sidste weekend, nøjagtig samme program, rigtig skod program, så gad ikke se det igen ;-)

Hov! Hov! Kan vi lige få en kammertone... hehe! Forstår hvad du mener - men uanset programmet eller ej, der var fuldt hust - og RockParty har en evne til at samle folk med relationer til Frederikshavn fra nær og fjern "her sidst i Maj".

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 18:36
Hey den rigtige MK.

Hvis det er noget du har tænkt dig at gå videre med, så smid mig en PB - måske kan vi finde ud af noget sammen.

KK

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 19:00
Lasse ja det sku skide hyggeligt og frederikshavnerne er stadig stjerne psykopater, når de får nogle liter fadbaser og andet godt indenbors, så en blive smidt ud foran en bil, meget tæt på den ramte, bagefter fik han tæsk med et af de hvide refleks rør som står ude i rabatten på vejene ;-)

Kenneth K Tja nok lidt forsent at gå igang med her til sommer, men har altid haft lyst til at arrangere koncerter, så måske en dag. Hvad er din ind gangsvinkel til det da ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)