Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en banner reklame koste hos mig?!?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have fast CPM - ikke CPM 40-70. Ingen vil betale 70, hvis du på forhånd er villig til at forhandle ned til 40 :)

Desuden så skriv altid dine priser ekskl. moms. Du behøver faktisk ikke at skrive det, for annonceringspriser er altid angivet ekskl. moms.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:14

William Atak - ATAK A/S:

Du skal have fast CPM - ikke CPM 40-70. Ingen vil betale 70, hvis du på forhånd er villig til at forhandle ned til 40 :)

Desuden så skriv altid dine priser ekskl. moms. Du behøver faktisk ikke at skrive det, for annonceringspriser er altid angivet ekskl. moms.

What he said!

Du skal have en fast CPM, og så har du én i hovedet, som du min vil forhandles ned i. Og ja annonce priser er altid ekskl. moms. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:54

Tusind tak igen for jeres gode råd! - Jeg kan godt se at der stadig er lidt at lære inden jeg 100% professionelt kan begynde at forhandle om banner pladser ;)

Jeg har prøvet at rette min annonce side til, og vil sende det til virksomheden sammen med en lille mail om at jeg selvfølgelig gerne vil finde en løsning begge parter er tilfredse med...så må jeg se hvordan det går!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:47

Alternativt kunne du skrive:

Pris for denne type banner:  kr. 55 excl. moms pr. 1.000 visninger.

Jeg tror ikke alle ved, hvad CPM står for.

Thomas Skov Iversen:

Har lige prøvet at strikke en side sammen som jeg kan sende til den interesserede virksomhed:

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:53

Tusind tak :D  Det er hermed rettet

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)