Hej alle Håber der er en ekspert der kan hjælpe her, for har ikke selv nogen erfaring på dette område. Jeg står i den heldige situation, at en større virksomhed ønsker at annoncere på min side: NemProgrammering.dk ( lav din egen hjemmeside ) Problemer er bare at jeg ikke aner hvad jeg kan tage for det og hvordan det kan sættes op med denne virksomhed. Derfor har jeg 2 spørgsmål: 1 - Hvad skal en banner annonce koste hvis man nu kigger på top banneret på siden? Statestik for siden: 7000-8000 unikke besøgende per mdr. pt. 28.519 sidevisninger per mdr. CTR: 0,6 - 0,8 % Jeg tjener selfølgelig et beløb per mdr for det banner via adsense men kan jeg prissætte det udfra det? 2 - Hvordan kan jeg blive betalt af denne virksomhed? Jeg hælder selv mest til en fast betaling per mdr, da det vil være nemmest at styre. Men overejer også betaling per 1000 sidevisninger , betaling per klik eller ligende Hvad tror i jeg kan tage for det og hvordan? |
Man plejer at sige 5-15 kr pr. 1000 sidevisninger - efter hvad jeg har set rundt omkring på Amino