Hej alle, Jeg arbejder en del på en køreskole, hvor nogle af mine roller blandt andet er markedsføring, hjemmeside osv. Jeg kender ejeren - Skolen har været i samme familie i 50 års, og med alt respekt, kunne skolen godt bruge et skud frisk blod. Mange ting kunne laves lidt mere smart og simpelt, og det er noget af det jeg gør. Men i min tid på skolen, er jeg begyndt at se det sjove i at modernisere virksomheder indenfor de mere traditionelle erhverv. Jeg forsøger på kørskolen, men tanken om at starte fra bunden har strejfet mig. Jeg leder efter et større projekt, som jeg vil i gang med inden for det næste år, og har mange ideer oppe og vende(og AMINO kommer til at lægge øre til de fleste af dem:-) ). Selv ser jeg et stort potentiale i at starte en mere frisk og moderne virksomhed indenfor et traditionelt erhverv. Som eksempel kan vi tage vinduespudsning. Der findes en del firmaer, men mit indtryk(jeg har gransket markedet relativt kort) er at de fleste er tilfredse med deres størrelse, ikke bruger store summer/anderledes metoder for at markedsføre sig. Har nogle af jer gjort jer samme tanker? Kunne man gå ind i et traditionelt erhverv og ''innovere''? Innovation er et fint ord, og passer måske ikke helt i denne sammenhæng(men alligevel), men det er så poppet, at jeg regner med at en masse vil falde over denne tråd:-) |
Hov, hvorfor står jeg som Anonym?
Det er mig, Nikolaj Astrup Madsen, der har posted ovenstående!