Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guitar website der gerne skulle generere en indkomst.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 20
Fra  c Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er begyndt at arbejde på en guitar-hjemmeside, der primært henvender sig til begyndende guitarister. Jeg kunne egentlig godt bruge noget konstruktiv kritik - ris/ros/forslag - alt hvad folk lige har at tilføje. 

Jeg er åben for alt hvad folk synes der kunne tilføjes. Jeg regner med at sætte mig ned og gå i gang med noget bruger-login her de næste par dage, da jeg er sikker på, at det er måden hvorpå, man får folk til at vende tilbage til ens side.

Formålet med siden er, at kunne tjene lidt ekstra lommepenge ved siden af. Jeg har ikke den store erfaring med dette, men har læst lidt omkring.

Hvad vil folk foreslå til en side som den her?

- Reklamer
- Salg af produkter 
- O.s.v.

http://438207.wigf7.sde.dk/projekt/

Hilsen,
Rasmus 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg tror sider som denne er populære fordi de bl.a. er visuelt oplysende og har masser af nemt tilgængeligt indhold som er nemt at finde rundt i.

du skal nok finde noget inspiration og se hvordan andre har gjort det og prøve at implementere nogle af de samme visuelle virkemidler, så man får lyst til at fordybe sig.

http://www.guitartricks.com/

http://www.guitarlessons.com/

http://www.justinguitar.com/

det med reklamer skal du slet ikke overveje, hvis det er dit formål med siden er du startet forkert - du gør det for at lave en informativ side, det er hovedformålet - hvis det lykkedes dig, kan du så småt overveje hvilke reklamer der ville passe ind som brugeren ville kunne få lidt merværdi af at se, der er i samme genre som musik.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:53

jeg ville starte forfra med en nye hjemmeside finde ud ad hvad banner der skal på siden menu strukturen,

designet virker meget dødt hvad jeg ser på andre musik sider , der er populære men selvfølgelige en lang tekst på siderne og videoer og det hele ville selvfølgelige fylde noget af siden ud forvent ikke folk kommer bare lige med samme ligger indhold på siden

der mangler indhold og atter indhold på siden , der en del at starte med før man overhovedet skal begynde at tænke på reklamer første indhold og besøgene sidenhen reklamer .

social medier de betyder mere og mere især google plus og facebook så sæt dem på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

wigf7.sde.. web-integrator grundforløb i Odense? ;)
designet må jeg sige det virker ret gammeldags.. og facebook boksen sidder ind over alt det andet, prøv som fitness udstyr nævner, find andre sider der har samme funktioner og se hvad de gør med design osv, og funktionaliteter, ikke kopier, men bare få inspiration :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 6. May 12
Fra  c Skrevet kl. 13:35

Ja, jeg er enig. Der mangler sgu lidt "go" i den side. Ja, prøver at starte helt forfra design-mæssigt, for synes egentlig også selv den er lidt halv-kedelig.

Jeg vil sætte mig ned her i aften, nu hvor vi har ferie alligevel, og arbejde på et nyt design. Kunne også være jeg skulle gøre en del mere ud af grafikken på siden. Halvdelen af php-en er på plads anyway, så det er jo til dels bare at include det igen.

Yes, lige præcis. Du har måske også gået der? :)

Og lige ang. facebook-boksen, så hedder siden nu www.pluckfather.com. Der skulle det vist gerne virke. Der er sat en facebook-boks osv. på undersiderne. Men som jeg sagde, så går jeg igang helt fra bunden igen.

Rasmus

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:40

Jeg er enig med de andre. Du bør nok lave hjemmesiden væsentlig anderledes..Lige nu virker den ret ufærdig..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 6. May 12
Fra  c Skrevet kl. 12:06

Så har jeg arbejdet på et nyt design, som jeg ihvertfald selv synes indtil videre er lidt mere spændende at se på.

http://438207.wigf7.sde.dk/test/

Jeg har holdt mig til de lidt dystre farver, da jeg nu vil prøve at holde mgi så meget til Godfather-temaet som muligt.

Den er selvfølgelig laaangt fra færdig, men hvad synes i? Er jeg på rette vej taget den nye side kontra den gamle i betragtning? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:09

RasmusRM:

Så har jeg arbejdet på et nyt design, som jeg ihvertfald selv synes indtil videre er lidt mere spændende at se på.

http://438207.wigf7.sde.dk/test/

Jeg har holdt mig til de lidt dystre farver, da jeg nu vil prøve at holde mgi så meget til Godfather-temaet som muligt.

Den er selvfølgelig laaangt fra færdig, men hvad synes i? Er jeg på rette vej taget den nye side kontra den gamle i betragtning? 

klart mere pænt design , selvfølgelige jeg kan se der mangler en del tekst - billeder med mere , men designet ser godt ud Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 15:24

Jeg går stadig på SDE, hovedforløbet som web-integrator, jeg afslutter til september :)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 6. May 12
Fra  c Skrevet kl. 20:02

@Mikael: 

Helt sikkert! :) Synes også klart det her er mere indbydende. Uden Amino havde jeg nok stadig holdt mig til det gamle, så det er sgu rart at få lidt respons - tusind tak!

@Andreas:

Cool, jeg skal på hovedforløbet her efter sommerferien :) 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)