Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville i gøre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Om nogle få måneder skulle industribasen være i luften hvis alt går som det skal. Jeg tænker meget over hvad der ville være den bedste måde til at få siden godt besøgt og kendt. Dette sker ikke lige med det samme men tager lang tid at skabe en kunde gruppe.

Men hvad ville i gøre hvis i skulle markedsføre en side som Industribasen? Måske nogen har kontakt til en Journalist som kunne være interesseret i at skrive om siden?

Der er blevet lavet meget arbejde bag siden så det skal nok blive en god side men spørgsmålet er om man kan markedsføre den ordenligt.

nogen der har nogle gode råd eller kontakter?

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:20
Hejsa Morten

Google er nok en meget god og sikker vej frem!

Jeg ved ikke om siden er søgemaskineoptimeret, ellers er dette bestemt noget der kan anbefales.

Dette kan dog godt tage noget tid, før effekten kan måles på søgemaskinerne - så i starten overvej noget Adwords

Derudover kan du evt. købe dig nogle bannervisninger på relaterede sider, for at få brandet navnet - dette giver dog ikke særlig mange direkte besøgende - men dit navn bliver brandet, og dermed får du inddirekte mere trafik af det.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:42
Jeg ville selvfølgelig hyre Kjers Kommunikation til at skrive en pressemeddelelse.

Og så ville jeg følge op med endnu et par pressemeddelelser, når der er nogle gode case-historier.

mvh Hans

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 00:49
Hej Morten

Jeg ville give den fuld gas med:

Kontakt til diverse fagblade inden for målgrupperne, Landbrug, Transport, Industri.

Kontakt til erhvervs sektionerne i aviserne.

Og så ville jeg prøve erhvervs bladet som måske især dækker de mindre virksomheder.

På Fyn har ville jeg prøve om ikke du kunne få tv2fyn i gang med et indslag om dit projekt, hvis du kommer ind der kunne det være en genvej til tv2nyhederne/finans hvis indslaget er godt nok. (de genbruger gerne)

Lokal radioerne, skal også have nogle lokale nyheder så prøv også at tage kontakt denne vej.

Meld dig ind i industri / transport netværk

Dansk industri nætværk : http://www.di.dk/DI/Entrepreneur/Arrangementer/Styrk%20din%20virksomhed/Styrk%20din%20virksomhed%20-%20Fyn.htm

Messer Transport / Landbrug / Industri. Se bellacenter / Fredericia Messecenter/ Herning messecenter (om det lige er sådan de hedder ved jeg ikke men prøv selv på google) På med noget anstændigt tøj, lav en bod og så præsenter din virksomhed.
Og når du nu skal sende 3.000 kuverte ud til potienelle bruger så prøv da at lave et rigtig godt tilbud eller en gratis prøve pakke.

Det var lidt indput fra sydfyn.

mvh.

Thomas Bonde

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:07
Hej Morten

I din situation ville jeg kontakte de maskinsauktioner/børser som f.eks. køber konkursboer og nedlagte fabrikker op - og så vil jeg forsøge at markedsføre industribasen ligesom bilbasen m.v. overfor dem - nemlig et samlet sted, hvor alle maskiner sælges m.v..

Hvis du også sælger landbrugsmaskiner, så forsøg med at få en artikel i Landsbladet for landbrug, som kommer ud til de fleste landmænd - og kontakt herudover diverse maskinstationer og steder, hvor de sælger landbrugsmaskiner.

Hvis det er svært at få en artikel i de meste læste blade i din kundegruppe (gælder både potentielle sælgere og købere) - så forsøg med at sætte en annonce i det pågældende fagblad, så kan man ofte også få en aftale om et interview til en artikel.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:57
Tak for alle de gode ideer og muligheder i er kommet med alle sammen. Det vare ikke længe før jeg får brug for dem. Det er jo altid godt at være forberedt.

Rigtig god weekend alle sammen.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)