Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har længe gået med ambitioner om, at starte min egen virksomhed og tjene mine penge selvstændigt.

Jeg vil som så mange andre gerne starte en webshop. Det er ikke noget jeg, til at starte med, regner med at lave af, men som et godt supplement til min SU

Det drejer sig om produkter til mobiltelefoner. Der er garanteret mange udbydere på markedet for tiden, men i løbet af det sidste halve års tid har jeg solgt dem rundt omkring på nettet, hvor de er blevet revet væk mere eller mindre med det samme, hver gang jeg har fået et parti hjem.

Derfor er jeg nu kommet dertil, hvor jeg overvejer, om jeg skal tage skridtet videre med det, og få lavet en webshop.

Og nu kommer I ind i billedet. Jeg er nemlig mere eller mindre på bar bund i forbindelse med opstart af webshop.

1. Jeg har tjekket, at mit ønskede domæne er ledigt - men hvor skal jeg købe det? (søger her anbefalinger af folk med erfaring herom)

2. Hvordan og hvorledes mht. webshop system?

- Jeg har læst en del herinde i går og i dag, og har læst om Prestashop, Magento og Mono.net, men hvad skal man vælge? Og hvad er omkostningerne for de forskellige?

3. Hvornår vil det være relevant, at oprette CVR? - Er der nogen omkostninger forbundet med dette?

4. Kan man, ved at være CVR-registreret, slippe for importopkrævninger på produkter fra ikke-EU lande?

Jeg tager imod gode råd, kritik, m.v. med meget åbne arme :)

Lars Thomsen 

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 11:38

Hej Lars

Vi har en knaldgod shop som hele tiden bliver videreudviklet, nye integrationer, nye sikkerhedsforanstaltninger, mobiltemplates osv.

Det hedder hosted shop, og som navnet siger så er det en shop som ligger på vores server og vores system som du bruger. Fordelen er at nå én ting bliver udviklet så får alle kunder glæde af det da det automatisk bliver tilføjet din shop.

Denne løsning er en rigtig god ide, hvis man ikke kender så meget til servere, installation af webshop og alt det tekniske, for det tager vi os af. Du skal bare logge ind og gå igang.

For at svare lidt på dine spørgsmål:
1: Det kan du hos os, priser afhænger om det er .dk, .com. name
2: Nemt og bekvemt hos os :-)
3: Når du runder en omsætning på 50.000 kr/år.
4: Der skal du nok have fat i en der har mere forstand på dette, måske en revisor.

Nå for at komme tilbage til vores shop kan du starte op for 0 kr. 

Så er det bare hvor mange features du vil have med i shoppen, og der har vi 3 pakker: Basic, Standard eller Pro.

Basic er en fuld køreklar shop og med mange spændende muligheder.
Stardard har lidt flere muligheder med flere integrationer og features. Dette er vores mest solgte.
Pro siger sig selv, der får du hele pakken og kan sagtens slå de systemer du kan købe for 80-100.000 kr. Her betaler du stadig kun for hvert måned og ikke et opstarts beløb.

Hvis du kan lidt med kodning osv så er det også lige noget for dig at vores frotend er åben hvis du få lyst til at lave et helt vanvittigt design som ingen har set før  Samtidig er css åben og du kan edit i header osv.

Vi hjælper dig selvfølgelig med support hvis du støder ind i problemer, men vi kan også sætte shoppen op som du vil have den (timebasis) men ellers er der ingen yderligere omkostninger end 0 kr og prisen for den pakke du vælger (fx basic for 299kr/md) hvis du selv kan gøre arbejdet.

Betalingsløsning er også muligt, det koster 109 kr pr måned for vores betalingsgateway som du kan læse mere om på vores hjemmeside.

Men se lige på

http://www.ewebsystems.dk/webshop og
http://ewebsystems.dk/komplet-funktionsliste/

Så kan du blive meget mere klog på det hele og se hvad de enkelte pakker indeholder.

Du kan få din egen personlige demo som du kan konvertere til en liveshop når du er færdig, så du ikke skal starte forfra.

http://ewebsystems.dk/produkter/10-gratis-demo/81-shop---gratis-demo/

Eller skriv en PM herinde, så kan jeg sende dig loginoplysninger

Så for at opsummere:

Opstart: 0 kr

Pr. måned: 299 kr (basic)

Unikt design: 6000 kr (hvis du har brug for det) - men god aminorabat!

De bedste hilsner og en go dag

Morten Fröhlich

eWebsystems.dk

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:42

Hej Morten,

Mange tak for dit svar, det var til stor hjælp.

Når jeg læser rundt på amino, synes jeg at kunne fornemme en vis enighed i, at man skal holde sig fra 'hosted' (dog uden at jeg ved noget om det). Hvordan kan det være?

Kunne jeg se en aktiv hjemmeside, med en fungerende webshop fra dig? bare for at se, om det er noget for mig.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 114
Fra  Hvaderlos Skrevet kl. 12:57

Hej Lars

Nu er jeg en der gør bedst i at lave ting i gratis programmer til mig selv og i forbrugervenlige programmer for andre.
Som jeg har erfaret - og det du skal være opmærksom på er... hvad er catchen... efterfølgende tillæg ved tillæggelse af nye programpakker, månedlige gebyrer og salær, der kan give en konstant udgift, der først spottes når man er igang... og før oplevet er, at det aftalte mug-up ikke kan blive en realitet i uden meromkostning. Så frihed og frihed til at vælge er et must. Så kan du, i tilfælde af du bliver træt af én samarbejdspartner, blot skifte til en ny.
Jeg har et samarbejde med psd2wp.dk hvor jeg udfører design og han laver opsætning til rene konkurrencedygtige priser. om ikke andet er man fri for bindinger og han tager sig kun betalt for den opgave han udfører. produkter kan du selv lægge ind :)

Du kan se mere på vores sider: www.hvaderlos.dk og www.psd2wp.dk

De bedste hilsner
Christina fra Hvaderlos.dk

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 13:59

Hej Lars

Sådan som jeg ser det, så går folk udenom "hosted produkter" fordi de ser på pris pris og pris. Det er klart at hvis man kan få et skrabet webhotel til 4 eller 9 kr og installere et open source system på dette  - contra 299 kr pr. måned så er der ingen tvivl om hvad pengepungen siger. Flere designere har også mulighed for at gå ind i opensource da flere kender systemerne. MEN hvad med oppetid, support, hastighed på systemet, udvikling, integrationer til danske og internationale systemer (e-conomic, Consignor, GLS, Postdanmark, ELP Lagerhotel, klarna fakturering, Kelkoo, Edbpriser, Microsoft dynamics C5/navision osv osv). Vi kan ikke (og vil ikke) hamle op med de, som kun vil betale 995 kr for et design og 9 kr/md i hosting, de må hjertens gerne bruge de som bor i Thailand eller andre lande hvor omkostningerne er meget lavere.

Vi har et kvalitetsprodukt, hvor vi står for udvikling og implementering og du skal ikke tænke på sikkerhed, opdateringer af systemer, langsom server osv.

> SSL-krypteret administrationsside med beskyttelse af login og password

> 128bit krypteret betalingsside sikrer personlige kortoplysninger

> Mulighed for integration med en betalingsgateway

> Ubegrænset trafik

> Gratis telefon og e-mail support

Du kan se nogle af de som bruger hosted shop her og ellers kan du bestille dit eget personlige login som du kan lege med hvis du har lyst.

Bedste hilsner

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 14:15

Hej Lars,

Til at starte med vil jeg anbefale dig en wordpress E-commerce webshop. Den er super nem at sætte op, og koster intet, idet at det ville være dumt at kaste mange penge på et projekt(webshop), som du alligevel ikke kan gå helhjertet i, da du stadig studere.

Jeg vil også anbefale dig at købe dig domæne og webhotel hos Unoeuro. De er super billige og har endnu ikke oplevet at deres servere har været nede.

- Der er ingen omkostninger forbundet i at have et CVR nummer. Du skal blot huske at indmelde moms/skat, ellers får du en bøde for ikke at have dette gjort til tiden! Det er dog kun nødvendigt at oprette et cvr nummer, når du ved at du tjener mere end 50000kr på ét år.

Dit 4. spørgsmål kan jeg dog ikke svare på :o)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:35

Vi har lige bygget: www.viphone.dk <-- er det den type shop du vil starte?

Vi arbejder med Magento. Dvs. 1 gangs betaling. Så kommer hosting selvfølgelig oven i. Men det koster kun Kr. 149,- mdr. Og det første år, frem til 2013 er gratis.

Hvad webshoppen skal koste, ja det kommer jo an på hvad dine krav til design og funktionalitet er. Men du kan komme rimeligt billigt i gang. Prøv at give et kald, på 53635082, hvis det skulle have interesse.

Vh Daniel

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:49

Hejsa.

Jeg har selv sat en webshop op, som jeg ikke er kommet rigtig i gang med.

Det er også indenfor smartphones.

Hvis du kunne bruge den, til meget god pris, så skriv til mig.

Jeg tilføjer også alle dine produkter til siden - gratis.

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

Hej Lars,

1) Har meget god erfaring med one.com som desuden er billige

2) Jeg vil advare mod goldenplanet, de kostede mig mere end 3 måneders arbejde omvendt god erfaring med Wannafind

3-4) Som andre har skrevet, snak med en revisor

Pøj, pøj

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 15:30

Hej Lars

Tillykke og se da at komme igang :-)

1. Køb det igennem den billigste. One.com eller lign. Du kan altid flytte det senere og ofte uden omkostninger

2. Mange er fortaler for Magento (inkl mig), men det er også en shop, hvor du ofte skal ud og købe ekstra features i form af ad-ons eller konsulent timer. Det bliver hurtigt dyrt. Jeg vile vælge Goldenplanet eller DanDomain. Jeg har selv flere Golden Planet shops. De er muligt ikke de hurtigste, men de har god integration til blandt economic, som er et billigt online økonomi system. Din revisor vil elske det :-)

3. Jeg mener at du må omsætte for 50.000 inkl. moms før du skal moms registreres, men er ikke helt sikker på tallet.

4. Nej. Du bor i Danmark, så lær at leve med Import told, import moms, gebyrer og periode tjek fra SKAT.

Håber du kan bruge det og får stor succes

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)