Hej Amino. Jeg har længe gået med ambitioner om, at starte min egen virksomhed og tjene mine penge selvstændigt. Jeg vil som så mange andre gerne starte en webshop. Det er ikke noget jeg, til at starte med, regner med at lave af, men som et godt supplement til min SU. Det drejer sig om produkter til mobiltelefoner. Der er garanteret mange udbydere på markedet for tiden, men i løbet af det sidste halve års tid har jeg solgt dem rundt omkring på nettet, hvor de er blevet revet væk mere eller mindre med det samme, hver gang jeg har fået et parti hjem. Derfor er jeg nu kommet dertil, hvor jeg overvejer, om jeg skal tage skridtet videre med det, og få lavet en webshop. Og nu kommer I ind i billedet. Jeg er nemlig mere eller mindre på bar bund i forbindelse med opstart af webshop. 1. Jeg har tjekket, at mit ønskede domæne er ledigt - men hvor skal jeg købe det? (søger her anbefalinger af folk med erfaring herom) 2. Hvordan og hvorledes mht. webshop system? - Jeg har læst en del herinde i går og i dag, og har læst om Prestashop, Magento og Mono.net, men hvad skal man vælge? Og hvad er omkostningerne for de forskellige? 3. Hvornår vil det være relevant, at oprette CVR? - Er der nogen omkostninger forbundet med dette? 4. Kan man, ved at være CVR-registreret, slippe for importopkrævninger på produkter fra ikke-EU lande? Jeg tager imod gode råd, kritik, m.v. med meget åbne arme :) Lars Thomsen |
Hej Lars
Vi har en knaldgod shop som hele tiden bliver videreudviklet, nye integrationer, nye sikkerhedsforanstaltninger, mobiltemplates osv.
Denne løsning er en rigtig god ide, hvis man ikke kender så meget til servere, installation af webshop og alt det tekniske, for det tager vi os af. Du skal bare logge ind og gå igang.
For at svare lidt på dine spørgsmål:
1: Det kan du hos os, priser afhænger om det er .dk, .com. name
2: Nemt og bekvemt hos os :-)
3: Når du runder en omsætning på 50.000 kr/år.
4: Der skal du nok have fat i en der har mere forstand på dette, måske en revisor.
Nå for at komme tilbage til vores shop kan du starte op for 0 kr.
Så er det bare hvor mange features du vil have med i shoppen, og der har vi 3 pakker: Basic, Standard eller Pro.
Basic er en fuld køreklar shop og med mange spændende muligheder.
Stardard har lidt flere muligheder med flere integrationer og features. Dette er vores mest solgte.
Pro siger sig selv, der får du hele pakken og kan sagtens slå de systemer du kan købe for 80-100.000 kr. Her betaler du stadig kun for hvert måned og ikke et opstarts beløb.
Hvis du kan lidt med kodning osv så er det også lige noget for dig at vores frotend er åben hvis du få lyst til at lave et helt vanvittigt design som ingen har set før Samtidig er css åben og du kan edit i header osv.
Vi hjælper dig selvfølgelig med support hvis du støder ind i problemer, men vi kan også sætte shoppen op som du vil have den (timebasis) men ellers er der ingen yderligere omkostninger end 0 kr og prisen for den pakke du vælger (fx basic for 299kr/md) hvis du selv kan gøre arbejdet.
Betalingsløsning er også muligt, det koster 109 kr pr måned for vores betalingsgateway som du kan læse mere om på vores hjemmeside.
Men se lige på
http://www.ewebsystems.dk/webshop og
http://ewebsystems.dk/komplet-funktionsliste/
Så kan du blive meget mere klog på det hele og se hvad de enkelte pakker indeholder.
Du kan få din egen personlige demo som du kan konvertere til en liveshop når du er færdig, så du ikke skal starte forfra.
http://ewebsystems.dk/produkter/10-gratis-demo/81-shop---gratis-demo/
Eller skriv en PM herinde, så kan jeg sende dig loginoplysninger
Så for at opsummere:
Opstart: 0 kr
Pr. måned: 299 kr (basic)
Unikt design: 6000 kr (hvis du har brug for det) - men god aminorabat!
De bedste hilsner og en go dag
Morten Fröhlich
eWebsystems.dk