Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coache i telefonsalg - Materiale?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg skal til at arbejde som telefonsalgs coach, dvs. jeg skal hjælpe telefonsælgere med at blive bedre til det de laver, og hjælpe dem med at sætte personlige mål, og nå dem.

Jeg har arbejdede lidt med det før min da det nu skal blive mere intensivt, vil jeg høre om der er nogle der kender til noget materiale inden for området; Bøger, artikler mm.

Det vil være en stor hjælp.

Morten Andersen 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har lavet et omfattende online salgskursus, der både arbejder med købs og slagspsykologi samt konkrete salgsværktøjer. Kurset tager ligeledes udgangspunkt i en coaching og udvikling af den enkelte sælger

Du kan finde det her http://www.sandhedenomsalg.dk - det starter med en række gratis introduktionsvideoer de se helt gratis

Dbh.

Kim Kampp

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kan godt se mange ligheder fra det jeg har læst og været på kursus omkring til det du fortæller om i din video. 

Jeg synes bare ikke der er så meget om det felt jeg skal arbejde i, altså at motivere og hjælpe sælgere. Der er selvfølgelig rig mulighed for at sørge for at de kender til de her metoder og sørge for at de bruger dem i hverdagen.

Jeg vil sætte pris på det hvis du have information omkring, hvordan man hjælper andre til at præstere mere, hvordan man giver feedback, og hvilke metoder man kan bruge når man skal sætte individuelle mål for en sælger.

Tak for det i al fald. 

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for din kommentar

Salgskurset arbejder også med dette, nu er det ikke alt, jeg kan fortælle på den første video desværre:-) Kurset tager udgangspunkt i den enkelte bruger af kurset, men teknikkerne og teorierne virker også til andre. Vedrørende helt specifik feedback til den enkelte beror dette samtidig på de behov, konsekvenser, værdier og type den enkelte er og indeholder, noget jeg også gennemgår på kurset, dog vil personlig feedback (som du henleder til) altid være betonet af en personlig dialog og kendskab, hvilket kræver mere baggrundsviden end jeg har og kan give ud fra denne debat.

Dbh.

Kim Kampp

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at se de videoer der følger med i mailen, og så kan jeg vende tilbage til dig hvis det er noget der stadig er interessant..

Mange tak for info.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Super - Du er mere end velkommen

Dbh.

Kim Kampp

Fra Næstved
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 54
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Som du selvfølgelig selv har bemærket er din video meget mørk, og lyden MEGET lav, det vil give et kæmpe boost til din side at få videoen lavet professionelt :)

Bare en lille tanke med på vejen :)

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tak for din mail - er klar over, at de indledende gratis videoer skal højnes i kvalitet, og der er planlagt en opdatering ultimo denne måned

1000 tak for kommentaren

Dbh.

Kim Kampp

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bygger du din vinden på, jeg kan ikke forestille mig det kun er erfaring da jeg er oplært i mange af de samme teknikker.

Jeg kunne godt tænke mig noget læse materiale. Kender du til noget der?

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg går ud fra at dit svar var til mig?

Programmet består af en masse læse materiale samt video og audio sessions, som udover de konkrete værktøjer beskriver og underbygges i en række psykologiske teorier, da salg handler meget om at forstå hvilke mekanismerm der bevæger og motivere os som mennekser, både i forhold til os selv og andre. 

Kurset er ligelgedes en sammenfatning af mine mange års erfaring med salg samt en række coaching uddannelser og studier.

Dog er kurset målrettet salg og kommunikation og ikke et studie i psykologi, pyskoterapi, coaching etc., men mange af teknikkerne har selvfølgelig fundet sit afsæt i en række af disse teorier.

Dbh.

Kim

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)