Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til anderledes koncept

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 15
Fra  FortuneIndustries Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er to piger som har etableret The Fortune Cookie Industries, som er et kreativt websted for kunstnere og designere. 

Vi søger en partner/sparringspartner til at hjælpe os med brandind samt markedsføring.

Du må også gerne have lidt kapital, da det self ikke er gratis at udvikle det vi er igang med.

Skriv gerne hvis du har interesse og vi vil uddybe nærmere hvad konceptet går ud på.

Mvh

T.F.C.I teamet

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:34

hmm mangler mere info..

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:37

glox@glox.net:

hmm mangler mere info..

Skriv en besked til brugeren. Det er ikke alting som man vil ligge ud til offentligheden ;)

Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 18:44

måske har du ret men, hvorfor så støtte eller hjælpe hvis du "ikke" kender lidt af det

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:49

Det er ikke for at være negativ, men jeg tænker på ingen måde på et kreativt websted når jeg læser "the fortune cookie industries" men mere på en kage fabrik i Kina :)

I skulle måske overveje et andet navn.

Tilmeldt 15. Dec 09
Skrevet kl. 18:51

Det ok navn men langt,,

men ja vi finder nok ud af hvad det er 

Tilmeldt 28. Apr 12
Fra  FortuneIndustries Skrevet kl. 20:39

Nikolaj Witting:

Det er ikke for at være negativ, men jeg tænker på ingen måde på et kreativt websted når jeg læser "the fortune cookie industries" men mere på en kage fabrik i Kina :)

I skulle måske overveje et andet navn.

Haha - Vi har faktisk lavet en test på forskellige navne inde på facebook, hvor vi bad folk om at stemme på 5 forskellige navne og T.F.C.I vandt åbenbart :) 

Jeg ønsker ikke at oplyse det hele inde på debatten, så hvis i vil have mere info, så send en PB. 

Tilmeldt 28. Apr 12
Fra  FortuneIndustries Skrevet kl. 20:01

The Fortune Cookie Industries

Vi søger stadigvæk en partner til et nyt kreativt webshop koncept. 

Du skal kunne fungere som en sparringspartner som hjælper os primært igennem markedsføring, branding, SEO, men vi søger også en som har lidt kapital til at gøre det eksisterende endnu bedre.

Send gerne en PB hvis det fanger din interesse og vi fortæller nærmere hvad konceptet går ud på.

Mvh

t.f.c.i 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)