Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Told afgift fra Kina..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kloge aminoer..
Jeg er stærkt igang med at starte en lille virksomhed op med salg af gear til iPhone / iPad. Jeg har bestilt lidt små ting hjem til at starte på.
Min spørgsmål lyder på, om der er nogle af jer derude, som ved om der er et minimums beløb man kan købe for i feks. Kina uden at skulle betale momsen/afgiften ? Min virksomhed er ikke momsregistreret, og det var helst det jeg ville udenom indtil jeg forhåbentlig en dag tjener mere ens de 50.000
Glæder mig til at høre fra jer, god dag og husk at elsk jeres mor og være god ved hende :)

Fra CPH
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:42

Alt under 80 Kr, skal man ikke betale moms af. Læs evt. mere på SKAT.dk 

Her er et link: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1615423&vId=0

Håber det kunne bruges :)

Best regards / bedste hilsner 

Copenhager 

//OUT

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 13:44

1000 tak for svaret :) har dog flere gange bestilt for beløber 2-300 fra Kina og fra forskellige steder uden at betale moms pris, hvordan kan dette være, har jeg bare været heldig ?

Fra CPH
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:40

Ja du har bare været heldig. Nogen gange slipper man igennem, andre gange bliver man taget. Det er fordi en gang imellem kontroller de pakkerne. 

- Har også selv sluppet igennem et par gange, men for det meste bliver det taget. Også skal man betale told, og afgift :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:02

Mig bekendt SKAL du være moms- og importørregistreret , når du vil importere som led i en erhvervsmæssig handel.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:05
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)