Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig en lussing! Tak!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været igang nogle år på fritidsplan, og nu to måneder som fuldtidsselvstændig. Jeg føler jeg er kørt lidt fast i kundeopsøgning/markedsføring, så jeg håber jeg kan få et par gode råd om hvordan jeg kan komme videre.

Jeg er igang med et redesign af min hjemmeside, og er godt klar over at den jeg har nu ikke er køn! Men hvis du kan abstrahere fra mit design, hvad mangler jeg så ellers på min hjemmeside for at jeg kan fremstå professionelt, og få mit budskab ud om at jeg kan levere hjemmesider med moderat teknisk opsætning?

Hvilke måder er ellers bedst og billigst for at markedsføre mig? Radio? aviser? adwords? andet?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:22

Sørg for at bruge lidt kræfter på SEO :) 

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:24

Hej Lars

Nu skriver du selv du vil lave din hjemmeside om så den del undlader jeg. Faldt lige over du skriver du er en enkeltmandsvirksomhed. Personligt ville jeg ikke skrive det da nogen måske ser dig som værende for "lille" hvis de står og skal bruge en prof hjemmeside.

Vedr. reklamering så der mange der mener at offline reklame stort set intet giver og det er umuligt at måle om det rent faktisk virker.

Hvis jeg var dig så ville jeg "opsøge" folk på diverse forums ved at hjælpe dem der.

Affiliate er et andet bud da du ikke smider penge ud af vinduet hvis du tilbyder procent satser.

Google adwords er endnu en mulighed hvis du kan finde nogle fornuftige sætninger folk søger på, hvor der ikke er budt skyhøjt allerede. Opret dig i google webmastertool først så får man en rabatkode på 650kr til Adwords som du kan starte for.

Læs eventuelt bogen E-pusher light for flere geniale råd.  Kan varmt anbefales.

Håber det kan bruges

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:49

Tak for kommentarene! Jo seo bruger jeg "lidt" kræfter på. O jo det er jo rigtigt nok at det kan skræmme nogen at jeg kun er mig i mit firma, men det har jo også nogle fordele at være selv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:13

hvordan bestiller man webhotel , jeg kan ikke se en nem betalings måde med dankort

sæt dine firma info i fodnoten på din hjemmeside cvr nummer , gerne telefon nummer

din anker tekst i links i fodnoten på amino.dk den siger ikke så meget om siden , jeg ville sætte en sigende anker tekst om siden der.

få google plus på siden det kan give lidt især meget vis du får lidt likes men start bare selv om ikke kender det da det betyder rigtigt meget.

kontakt siden mangler info cvr nummer ,telefon nummer og adresse og navn det skaber i alt mere tryghed før man handler hos jer at skriver alt dette på siden.

du kan skrive lave alt muligt på siden nyheder skrive pressemeddelelsers med mere og da kun 20 domæner linker til dig og mulighederne i at forbedre siden og service , skriver på siden er uendelige tænk videoer kan sagtnes give omtale igen og andre vil begynde og linke til dig tjek her hvem der linker til dig  

husk og atter husk forbedre service og siden er som er det vigtigste mål og husk mange vil gerne linke til gode videoer og dem der yder en god service og huske ikke mindste lave en side med masse at gode informationer på

en tråd her med ekstra ideer hvad der kan gøres den er lige her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Langå
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:08

Hej Lars,

Jeg synes den bedste og billigste måde, at markedsfører sig på er via guerilla-marketing.
Det er kreative idéer til lavbudgetter.

Jeg håber du kan blive inspireret.

Venlig hilsen

Malene Dokkedahl Olesen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:40

Lars Nielsen:

Tak for kommentarene! Jo seo bruger jeg "lidt" kræfter på. O jo det er jo rigtigt nok at det kan skræmme nogen at jeg kun er mig i mit firma, men det har jo også nogle fordele at være selv.

Sørg for at splitte dine arbejdsydelser op på separate hjemmesider -

så man ikke fremstår som en altmuligbutik -

ved at vise een kundskab, udstråler man ekspertise på det område...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:04

J. Deleuran:

Lars Nielsen:

Sørg for at splitte dine arbejdsydelser op på separate hjemmesider -

så man ikke fremstår som en altmuligbutik -

ved at vise een kundskab, udstråler man ekspertise på det område...

:-) Ja det er rigtigt... Apropos har jeg lige læst om en marketingstuderende med "...broad knowledge in all aspects of business!" Så har man da vist fået det hele med! ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)