Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til markedsføring af spørgeskema-panel website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en hjemmeside, hvor danske besøgende gratis kan tilmelde sig og blive del af et spørgeskema-panel. I samarbejde med et analyseinstitut, får de fremsendt emails med spørgeskemaer, er typisk giver 5-25 kr per skema de fuldfører.

Jeg får selv en lille bid af kagen for hvert skema de udfylder. Indtjeningen per bruger er meget lav, så fidusen er selvfølgelig at få en stor base af brugere. Jeg bruger Partner-Ads med rigtig gode resultater, men kunne godt tænke mig at udvide med flere markedsføringskanaler. Jeg har brugt Facebook og Google Adwords lidt, men deres pris pr. bruger ender med at blive for høj.

Er der mon nogen, der kender til andre gode steder a'la Partner-Ads? Meget gerne, hvor man betaler pr tilmeldt bruger, men andre gode forslag er også meget velkomne.

Mit budget er endnu ikke så stort - måske 2-3.000,- om måneden, så det sætter også en del begrænsninger på tingene. Jeg vil helst gerne holde udgiften pr bruger på omkring 5,- hvis det kan lade sig gøre.

På forhånd tak for god input :)

Hilsen Jesper 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:26

du må meget gerne sige hvilken hjemmeside  du og gerne ligge et links i tråden så vi kan give feedback på hvad der forbedres med så der kan komme flere besøgene på siden.

her er en tråd med lidt tips og ideer se her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 10:42

Hej Michael,

Tak for dit svar - linket er www.survee.dk :)

Jeg kigger lige på den anden tråd og ser om jeg finder noget spændende.

Hilsen Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:25

husk aktivere dit links sådan her www.survee.dk 

siden den virker  meget død , så der skal ske et eller andet på siden bloggen nyheder , i må da have noget nyt der sker jævnligt på din siden

videoer er suverænt redskab til markedsføring de køre tit højt i serp

vis har cvr nummer er det bare at sætte det på siden så hurtigt som muligt det skaber ekstra troværdighed over siden.

kontakt info adresse og telefon nummer suport husk skriv telefon tid behøver kun måske mellem 13.00-15.00 dagligt men bare det kan kontakte giver en ekstra trygheds fornemmelse at handle hos dig

tilmeldings betingelserne kunne jeg slet ikke finde på siden så sæt dem på siden enhver seriøse side har nogle betingelser ved sin side, især når der er bruger oprettelse på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)