Hej folkens :-) Jeg har nu, som mange andre herinde, besluttet mig for at give det at være selvstændig et forsøg. Jeg har godt nok et meget tungt studie på Uni ved siden af, men jeg kan simpelthen ikke vente til jeg bliver færdig. Som sagt vil jeg starte en webshop, hvad det skal være har jeg ikke 100 % besluttet mig for endnu - nok noget ala sælge film, kosttilskud eller noget i den duer... Anyways, jeg vil meget gerne lære at programmere (hedder det overhovedet det?), så jeg selv kan fikse siden lidt og på den måde stå for meget af det selv hvilket også reducerer omkostninger. Men hvad er det jeg skal "lære"? Det er det jeg ikke kan finde ud af :b Så hvis der er nogen der har et link til et eller andet programmør guide halløj, så send det endelig, så kører jeg monkey see monkey do og får lært det. Ved ikke om det er HTML, JAVA eller hva dævlen det er.. så et link til et site der har en guide der gør mig i stand til at fikse webshoppen lidt selv ville være nice her i første omgang :-)
|
Jeg har ikke styr på programmering, så det kan jeg ikke hjælpe dig med. Men har du overvejet at tjekke denne her tråd ud: http://www.amino.dk/forums/t/161495.aspx
God aften :)