Jeg vil gerne tilbyde dig at designe og opsætte en magento shop ud fra dine specifikke ønsker til 4800kr + moms. (skulle faktisk lige til at poste et tilbud i "Jeg har et tilbud..." kategorien) :-)
Jeg designer selv det meste og har desuden 1 designer og 2 programmører på mit team, her på filippinerne. Derfor kan jeg gøre det til den pris.
Indrømmet, så er det min første webshop, men kender processen og har netop hyret en gut udelukkende til at konvertere vores designs til bl.a. magento.
Da jeg ingen webshop referencer har, vil jeg tilbyde dig at lave et gratis og uforpligtende udkast ud fra dine specifikke ønsker og krav, så du har en ide om hvad vi kan og hvordan din webshop kan komme til at se ud. (Send mig venligst en privatbesked og inkluder gerne links til sider som du synes godt om).
Her er præcis hvad du får for 4800kr :
- unikt design (vi designer til du er tilfreds - ingen max. udkast).
- ubegrænset antal retterunder (jeg er altid til at tale med, og vil gerne have at du bliver 100% tilfreds med resultatet).
- 2mdr fuld email support.
- Al kommunikation foregår på dansk (direkte med mig).
Du er mere end velkommen til at kontakte mig via email, skype, brevdue eller flaskepost :-)
Til jer som synes at det er "for billigt" eller umuligt at få kvalitet til den pris, så er det fordi jeg befinder mig på Filippinerne hvor mine leveomkostninger er EKSTREMT lave og dygtige medarbejdere er billige.
mvh Thomas