Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu engang en webshop

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man må forsvare sig selv ? :)
1. Jeg har mange referencer, vil du se nogle ?
2. Som der også står på min hjemmeside overalt, er den under konstruktion så ja det hele virker ikke som det skal.

Det da heldigvis ikke ensbetydende med mine evner til at lave andres hjemmesider ikke virker :)

Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:14

Tak for jeres svar.

Jeg er i hvert fald sikkert på ikke at få noget fra dandomain eller scannet eller lign.
Been there, done that. 

Men hvor meget skal jeg så regne med at bruge?

Som sagt er jeg ikke særlig teknisk anlagt, og vil bare have en side der virker med det samme.

Jesper: jeg vil meget gerne se referencer fra andre i tøj, smykke, bolig branchen, hvis du har det :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 21:36

Hej

Jeg kan godt hjælpe med udvikling af din nye side – vi har et lille team bestående
af webfolk og grafikere

Vi kan levere en super side bygget på Opencart som efter vores mening er et af de
mest bruger venlige systemer når man bla. skal oprette vare, grupper og meget
mere.

Hvis du vil se nogle af de sider som vi har lavet, er du mere end velkommen til at
kontakte mig.

Prisen kan vi tale om når vi ved lidt mere om omfanget.

For mere information er du velkommen til at kontakte mig på amino@designheroes.net eller på
min mobil.

Med venlig hilsen

Morten

Designheroes.net

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 21:52

Hej Opstart,

Jeg bruger det ikke selv, men har set mono.net 's webshop-del.

Det er en del "lukket" og du er tvunget til at bruge en af deres skabeloner, deres forindstillet font osv. Til gengæld er det hele "drag-and-drop" og MEGET lige til. Rimelig nemt at få det til at se pænt ud. Tingene virker med det samme. Hvis du gør brug af paypal kan du endda tage imod betaling "fra nu af".

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 07:39

Hej.
Nu bliver jeg i tvivl om jeg fik trykket send på den reference liste jeg sendte til dig igår?

Har du modtaget noget fra mig igår aftes ?

Du skal selvfølgelig se mine referencer
:) Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:30

Hej Jesper.

Har modtaget dine referencer.
Kommer til at se nærmere på det. tak 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Fra  More2home Skrevet kl. 11:25

Jeg kan kun anbefale DanDomain. Jeg sælger møbler på nettet hos www.more2home.dk, og med denne webshop kan vi få hjælp til alt hvad vi skulle have af spørgsmål, uden at skulle op med pungen hver gang.

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:39

Jeg kan kun anbefale Shopify når det kommer til webshop løsninger.

Jeg benytter mig selv af Shopify og har været super glad for deres support, priser og muligheder.

Når du siger du vil sælge dametøj, så tror jeg dette tema vil passe godt til din shop. Du kan se temaet her
- Det er bl.a det tema jeg selv benytter mig af, og så har jeg ændret i det så det opfylder mine behov.

Hvis du vil modtage Dankort fra NETS, så kommer du til at bruge størstedelen af dit budget på betalingsdelen. Fordelen ved Shopify er at du kan betale for din webshop (blandt de forskellige plans) hver måned, eller for et eller to år ud i fremtiden.

Du kan se her hvordan deres priser ligger i de forskellige udgaver af deres webshop plans.

Håber du kan bruge mit svar til noget. ;-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra københavn
Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:43

Jeg vil gerne tilbyde dig at designe og opsætte en magento shop ud fra dine specifikke ønsker til 4800kr + moms. (skulle faktisk lige til at poste et tilbud i "Jeg har et tilbud..." kategorien) :-)

Jeg designer selv det meste og har desuden 1 designer og 2 programmører på mit team, her på filippinerne. Derfor kan jeg gøre det til den pris.

Indrømmet, så er det min første webshop, men kender processen og har netop hyret en gut udelukkende til at konvertere vores designs til bl.a. magento.

Da jeg ingen webshop referencer har, vil jeg tilbyde dig at lave et gratis og uforpligtende udkast ud fra dine specifikke ønsker og krav, så du har en ide om hvad vi kan og hvordan din webshop kan komme til at se ud. (Send mig venligst en privatbesked og inkluder gerne links til sider som du synes godt om).

Her er præcis hvad du får for 4800kr :

- unikt design (vi designer til du er tilfreds - ingen max. udkast).

- ubegrænset antal retterunder (jeg er altid til at tale med, og vil gerne have at du bliver 100% tilfreds med resultatet).

- 2mdr fuld email support.

- Al kommunikation foregår på dansk (direkte med mig).

Du er mere end velkommen til at kontakte mig via email, skype, brevdue eller flaskepost :-)

Til jer som synes at det er "for billigt" eller umuligt at få kvalitet til den pris, så er det fordi jeg befinder mig på Filippinerne hvor mine leveomkostninger er EKSTREMT lave og dygtige medarbejdere er billige.

mvh Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:30

:)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)