Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu engang en webshop

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Har brug for noget hjælp.

Skal have lavet en webshop til salg af dametøj i første-omgang.
Der skal kunne tilføjes senere hen, til mænd, børn og evt. hjem.

Der skal være mulighed for at have blog.
Der skal kunne tages kort fra Nets.

Har tænkt meget over at få magento eller shopify

Problemet er selvfølgelig at jeg har nogle tanker om hvordan det skal se ud, men min pengepung er ikke stor.
Mit budget lægger på omkring de 5000 kr.
Ved ikke om jeg skal holde mig til at betale mdr. abonnement, eller spare sammen til at få min egen.

Jeg har ingen idé om hvordan man koder eller lign.

Har også brug for support efterfølgende, hvis der skulle opstå problemer mm.

(Kan man egentlig få kursus i programmet, så man har lettere ved regnskabet, varegrupper, vareindsættelse mm.)

Håber der nogen der kan give noget feedback, på hvad der kunne gøres. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 00:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Lyder som er interessant projekt du har startet.

Jeg kan lave en shop i prestashop som er nok verdens bedste og nemmeste shop system.
Med unikt design og logo
25% rabat på NETs oprettelse
Leveringstid kun 10 dage. Det hurtigt
Oprettelse af hosting til kun 9 kr. I mdr - Danmarks billigste
SEO optimeret shop
Spar 650 Kr. Og få for 650 kr Google adwords kampagne gratis

Vi kan stå for import af varer fra Kina hvis interesse og du kan spare op til 80% og undgå alt bøvlet med told og import mm.

Kontakt mig for nærmere dialog omkring dine muligheder.

Mvh Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 00:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej

Lyder som er interessant projekt du har startet.

Jeg kan lave en shop i prestashop som er nok verdens bedste og nemmeste shop system.
Med unikt design og logo
25% rabat på NETs oprettelse
Leveringstid kun 10 dage. Det hurtigt
Oprettelse af hosting til kun 9 kr. I mdr - Danmarks billigste
SEO optimeret shop
Spar 650 Kr. Og få for 650 kr Google adwords kampagne gratis

Vi kan stå for import af varer fra Kina hvis interesse og du kan spare op til 80% og undgå alt bøvlet med told og import mm.

Kontakt mig for nærmere dialog omkring dine muligheder.

Mvh Jesper Krogfelt
- Komplet webshop for iværksættere kun 5998,-
- Færdig Affiliate website, køreklar og med adsense kun 1498,-
- Din helt egen personlige blog, klar til blog indlæg kun 998,-

Ikke for at være lyseslukker eller noget, men der findes altså billigere webhosting. MLHosting sælger udemærket hosting for 4 kroner om måneden.

Men ellers er det en fed pakke du har dig. :-)

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 01:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jan Pedersen:
Ikke for at være lyseslukker eller noget, men der findes altså billigere webhosting. MLHosting sælger udemærket hosting for 4 kroner om måneden.

Hvis man ligger og roder med om man skal betale 9 kr eller 4 kr om måneden for sin seriøse webshop, så er den da helt ude i hampen Stick out tongue

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 02:10

Et alternativ til selv at skulle rode med alt det der er her: http://www.amino.dk/forums/t/161495.aspx

Jeg synes det lyder spændende :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 02:52

Kevin Ørskov:

Jan Pedersen:

Hvis man ligger og roder med om man skal betale 9 kr eller 4 kr om måneden for sin seriøse webshop, så er den da helt ude i hampen Stick out tongue

Yes I believe Maxiweb had free hosting :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:59

Hej Opstart,

DKK 5000 er ikke mange penge hvis du vil have en ny webshop med dit eget design. Det kan sikkert kun lade sig gøre hvis du kan finde en person som vil gøre det gratis, og det bliver måske en udfordring.

Et budget på DKK 5000 kan give dig en standard Magento shop med en købt template samt et års hosting.

Udfordringen er så, at du sikkert også har brug for hjælp, hvordan man laver det ene og hvordan man laver det andet. Du kan få hjælp her på Amino men hvis ikke du har teknisk indsigt så skal du nok regne med nogle store udfordringer. 

Med dit budget er den bedste løsning nok at starte ud med en webshop fra f.eks Dandomain (der er andre). På den måde kommer du hurtigt og nemt igang. 

Jeg er klar over du ikke får det helt store super design, men du kommer i gang!

Held og lykke med dig projekt.

Med venlig hilsen,

Peter Skouhus

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:05

Jan Pedersen:

Kom nu Jan, Jesper har da et SUPER godt tilbud der. Det er måske lige det som Opstart har brug for.

Om man betaler 4 DKK for hosting eller 100 for hosting er sku da lige gyldig...hvor meget betaler man for en øl på et værtshus?  40DKK, en ung iværsætter hælder vel 10 - 15 ned på en stille og rolig Lørdag aften :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:20

Tænk hvis hun vælger magento på et hotel til 4/9 ,- åh gud.

Men Jesper's tilbud lyder ikke så dårligt, ville dog være lidt påpaselig, da nærmest intet virker på eudesign's hjemmeside. Ikke for at være et svin, men uden referencer og broken img's på ens hjemmeside så skal man nok ikke regne med så meget.

Jeg vil stærkt fraråde dig at købe dandomain! scannet og hvad alle de closedsource løsninger ellers hedder. Vil du gerne have hjælp så skal du have muligheden for at lave en google søgning, og finde dit svar (fra andre folk med samme problem) det bliver svært med et system som dandomain der er lukket. Omend det lyder fristende, så kan jeg ikke se de store fordele i det.

Peter har ret på det punkt med at 5000,- ikke er det helt store beløb, slet ikke til magentoløsning inkl. support.
Det er noget af et risiko at tage når man køber et template uden at vide hvordan du retter det til, du er simpelthen bundet til templaten, og ikke nok med det så skal du lære system ad selv.

DU KAN lære at sætte produkter op selv, men det kan du sagtens få en uge non-stop til at gå med. :) 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:34

kpauner:
Jeg vil stærkt fraråde dig at købe dandomain! scannet og hvad alle de closedsource løsninger ellers hedder.

Ja, men hvis budgettet er DKK 5000 så kan man være nød til det. Om Dandomain, Scannet er det rigtige vil jeg ikke kommenter på, men at starte ud med Magento på et DKK 5000 budget er nok farligt. 

Jeg er ikke enig i at man ikke må bruge lukkede systemer i opstarten. Lukkede systemer har mange bagdele det er jeg klar over, men til at komme i gang med syntes jeg nu ikke det er så forkert (budgettet taget i betraktning). 

But, I guess, for each his own :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)