Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad passer bedst?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, druk-spil.dk har ca. 500 besøgende om ugen, de fleste i weekenden hvor druk er på sit højeste -

de besøgende er der for at læse om regler i drukspil eller hente inspiration til festen -

det virker ikke til at reklamer virker lige i det øjeblik, selvom de er i målgruppen,

hvad kunne man ellers gøre bedre for at højne konverteringsraten?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 00:39
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fitness Udstyr:

det virker ikke til at reklamer virker lige i det øjeblik, selvom de er i målgruppen,

Det kan godt være at de er i målgruppen, men du fanger dem på et forkert tidspunkt. Hvis de besøgende kommer primært om aftenen så må du forvente at de sidder derhjemme med selskab, og lige skal finde et godt spil, eller nogle regler. Der har de ikke tid til at klikke på reklamer.

Hvis du endelig skulle have reklamer, så skal det ikke være dating sider i hvert fald. Se om du kan finde nogle der sælger barudstyr, drikkevare eller lignende. Det kan også være at du skulle se om du kunne sælge bannerreklamen til et firma som f.eks. akut-sprut? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

lige mine ideer

billige sprut , hvor kan man få det

planlægge sin fest der tænker jeg på mobil diskotek eller alt muligt man skal bestille lige til sin festen

kvinder er nok mere mod akut smykker og tøj og side kigge på det om aften

jeg tror ikke de sider kigger på dating sider slet ikke , det gør man alene , derved lav sæt noget på siden man sider i samlet folk kigger på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:50

NY:
Hvis du endelig skulle have reklamer, så skal det ikke være dating sider i hvert fald. Se om du kan finde nogle der sælger barudstyr, drikkevare eller lignende. Det kan også være at du skulle se om du kunne sælge bannerreklamen til et firma som f.eks. akut-sprut? 

tror også mere på den tilgang, akut-sprut var den første jeg tænkte der passede bedst - de er vist ikke med i nogle affiliate netværk, så en bannerreklame er vel nok det bedste - men hvad kan man tage for det? ca 2000 besøgende om måneden og ca.2900 sidevisninger.

måske kunne bærbar være interesseret, så dem fornylig i BB huset, det var super koncept :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)