That's super (vi danskere er bare ikke gode på engelsk)
Jeg har dog ikke siden oppe endnu, så kan ikke sende dig info. Men tusinde tak fordi du giver hjælpe. Er det en større operation eller hvordan - jeg prøver at suge ny viden til mig.
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.
Jeg har en statisk forside, som er styret i filen 'page-home.php'.
Jeg ønsker at tilføje et billede i filen.
Jeg har forsøgt at bruge editoren i 'sider' men der sker intet bår jeg retter i 'forside' skabelonen.
Jeg har forsøgt at rette i selve 'page-home.php' filen, men rettelserne træder ikke i kraft. Jeg har dog indsat en simpel test kode <?echo "hej verden";?> men teksten vises ikke på siden. Hvis jeg prøver at søge på 'hej verden' så kommer der et resultat, men jeg kan altid ikke se det. Det er ligesom om, teksten bliver gemt back baggrundsbilledet! (Har ingen erfaring med php!!)
Alt hjælp er meget kærkommen og <b>jeg betaler gerne</b> for en der kan indsætte et billede i 'page-home.php', så det vises på forsiden.
Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.