Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affliate marketing

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har nu bestemt mig for at jeg vil begynde på noget affliate marketing, men jeg kan dog stadig ikke se hvad det går ud på, så er der nogle der kan fortælle mig helt konkret hvad det går ud på, og hvordan det er nemmest at starte.

Har også tænkt på om man overhovedet tjener noget på det.

- Kasper

Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Du kan tjene på det, men det bliver ikke fra dag 1.

Det bedste for dig vil være at læse lidt om det. Der er en fantastisk hurtig guide her: http://pengetjen.dk/tjen-penge-pa-en-hjemmeside-trin-for-trin/

Når du har fundet ud af hvad det er og har et godt emne at skrive om, skal du lære alt det du kan om SEO, søgemaskineoptimering.

Det er ikke den bedste forklaring jeg kommer med, eller guldkorn, der er simpelthen en del at lære, men alt er mere klart for dig efter du har læst linket.

Held og lykke med det

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliate marketing går ud på at du henviser besøgene til andre fimaers produkter/sider.

Du kan tjene penge på affiliate marketing på tre måder:

1) For hvert salg du skaber

2) Når du får en besøgene til at klikke på dit affiliate link

3) For hvert 'lead' du skaber (tilmedling af nyhedsbrev, salg mm.)

Til en start, så vil jeg råde dig til at tilmelde dig Partner-ads og IQ Medier. IQ Medier er for det meste survey anlagt, hvor Partner-ads klare resten.

Du kan evt. læse om affiliate marketing her på Amino. Der er en masse ekspert bloggere som har skrevet en masse fine indlæg med mange fine guldkorn Wink

[Affiliate links fjernet af moderator]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge. Tak for svaret.

Kevin: Hvilken af de tre måder vil du bruge til at starte med?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på så meget

Jeg har f.eks. et par facebook sider, hvor jeg smider IQ Medier surveys op og tjener omkring 14 DKK pr tilmelding. Det kan være surveys såsom "Vind den nye iPad 3".

Jeg har også en del affiliate hjemmesider, hvor jeg skriver om diverse produkter og smider et affiliate link ind på siden til produktet. Så tjener jeg sådan cirka 10-20 % pr. salg jeg skaber gennem mit link

Jeg ved ikke helt hvad der er bedst af de tre metoder - jeg vælger bare den metode, som jeg mener jeg kan profitere bedst på Stick out tongue 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

TomislavStanic:
Det bedste for dig vil være at læse lidt om det. Der er en fantastisk hurtig guide her: http://pengetjen.dk/tjen-penge-pa-en-hjemmeside-trin-for-trin/

Tak for linket - jeg er glad for at du kan lide den og anbefaler guiden.

Til trådstarter:

Det er dejligt at høre, at du vil igang med Affiliate Marketing. Det er en rigtig god vej på at kreere en god passiv indkomst igennem mange år - hvis det vel og mærket gøres på den rigtige måde.

Først og fremmest så læs linket ovenover (ham jeg citerede). Når du har læst den så burde du vide hvordan du skal komme igang, og det er tid til at gå i dybden.

Tilmeld dig Euroads.dk & partnerads.dk. Med de 2 partner programmer har du et godt supplement imellem store kunder, og små kunder. Husk at du ikke skal vælge at bruge surveys, da det faktisk er dem man tjener mindst på - ej, heller kliks. Gå efter lead og salg. Hvis du derimod vil se pengene lidt hurtigere så anbefaler jeg dig kraftigt at begynde på Google Adsense - men tag i vagt, da det ikke er sikkert du tjener mere med Google Adsense, end Affiliate programmer.

Halfdan Timm her fra Amino har skrevet et par udmærket artikler/guides som du sikkert finde nyttigt, når du er startet på din Affiliate hjemmesider - Halfdantimm.dk.

Jeg håber du kommer godt igang med Affiliate Marketing - du ønskes hvert fald held & lykke :-).

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:
Til en start, så vil jeg råde dig til at tilmelde dig Partner-ads og IQ Medier. IQ Medier er for det meste survey anlagt, hvor Partner-ads klare resten.
(Bemærk, mine links er affiliate links - håber det er OK)

De 2 ting matcher bare ikke ret godt sammen... (og så er det imod Aminos regler)

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:
(Bemærk, mine links er affiliate links - håber det er OK) 

Det er det ikke, så jeg har fjernet dem.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Partner-ads.dk er et rigtig godt sted at starte. Det er der mange gode grunde til. Partner-ads.dk gør mere ud af, at hjælpe andre i gang, end andre - hvis du spørger mig. Det er blandt andet med tips og tricks fra eksperter, som man kan finde på partner-ads hjemmeside. De har også gratis call to action knapper, så du hurtigt kan komme i gang. Derudover skal man ikke være 18, for at bruge partner-ads, og man kan finde lister med idéer til affiliate emner.

Og så hjælper Ken ufattelig meget, blandt andet kan han kontaktes her på Amino.

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok:)

Nu forstår jeg det hele. Også efter jeg har læst det.

:D tak

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)