Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sygeforsikring til årsophold i Mellemøsten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa amino''er,

sammen med min hustru har jeg planer om, at tilbringe de kommende år i Mellemøsten. Mit mål er i første omgang at få lært arabisk. Hvad der derefter sker, må tiden vise.

For tiden undersøger jeg nogle forskellige muligheder for at blive sygeforsikret dernede (Syrien eller Libanon), men ville bare lige høre, om der er nogen af jer, der har gjort jer, nogle (gode / dårlige) erfaringer...?

Er der nogen, der ved om det er muligt at blive årsforsikret gennem et mastercard?

Venlig hilsen,

Jeppe

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 23:54
Efter min bedste overbevisning så er rejseforsikringen man får gennem mastercard gældende hele kortets levetid, hvilket vel er et år.
Så ja, men tjek lige med din bank.

Mvh Peder

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:49
Hej

Forsikringen gennem et mastercard er som regel kun gældende for en måned ad gangen. Men tjek hellere først, for så er det jo meget billigt.

Ellers kan jeg anbefale dig at ringe til IHI (International Health Insurance danmark a/s). De blev opkøbt af det engelske megafirma BUPA for et par år siden. De er MEGET professionelle og bestemt konkurrencedygtige. Det er IKKE en billig forsikring du har der har brug for ...

Mange hilsner,

Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)