Jeg leder efter et plugin til en kontakt-side. Det skal være muligt for afsenderen at kunne vælge, hvilken bruger han/hun vil sende beskeden til, fx via en drop-down menu over selve kontakformen.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det var et rigtig godt bud på et plugin, og det løste mit problem. Tusind tak for hjælpen.
Godt at høre. :)
Det er et meget fleksibelt plugin.
Jeg benytter næsten udelukkende dette plugin, både til egentlige kontaktformularer og de små "Ja, ring mig op" formularer i widgets.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det var et rigtig godt bud på et plugin, og det løste mit problem. Tusind tak for hjælpen.
Godt at høre. :)
Det er et meget fleksibelt plugin.
Jeg benytter næsten udelukkende dette plugin, både til egentlige kontaktformularer og de små "Ja, ring mig op" formularer i widgets.
Dbh. John
Det kan jeg sådan set godt forstå. Det er jo et ganske fremragende plugin. Det vil jeg da benytte mig af fremover, da det jo er meget mere, end en simpel kontaktform.
OFF TOPIC Kan se at din virksomhed ligger i Hadsten. Kører ofte igennem den by, på vej ud til svoger/svigerinde som bor i Vitten. Kan man kigge forbi en dag, og besøge virksomheden?
Kan se at din virksomhed ligger i Hadsten. Kører ofte igennem den by, på vej ud til svoger/svigerinde som bor i Vitten. Kan man kigge forbi en dag, og besøge virksomheden?
Du skal være velkommen.
Giv dog gerne et praj i forvejen, da jeg ofte er på kundebesøg. :)
Kan se at din virksomhed ligger i Hadsten. Kører ofte igennem den by, på vej ud til svoger/svigerinde som bor i Vitten. Kan man kigge forbi en dag, og besøge virksomheden?
Du skal være velkommen.
Giv dog gerne et praj i forvejen, da jeg ofte er på kundebesøg. :)
Fedt. Det skal jeg gøre ;) Og endnu engang mange tak for hjælpen.
Ligger din virksomhed i Hadsten John? Jeg går en gang imellem på Djh.. Kunne godt finde på at kigge forbi, hvis man må se?
Hvis bare I lige giver mig et praj i forvejen, så jeg har en chance for at have hul i kalenderen, så er I da velkomne. :)