Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg finde information om andre hjemmesiders besøgstal og lignende?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os sige, at jeg ønsker at lave en oversigt, over hvilke hjemmesider der er mest populære og sådan?! er det muligt på nogen måde at indhente opdaterede informationer om hvor mange besøgende de forskellige hjemmesider har?! 

På forhånd tak.

ps. Undskyld hvis det er det forkerte forum jeg har valgt..

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skriv til hjemmesiderne, og spørg dem. Tror ikke der er andre metoder :)

.

Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:48

Hej Bagnkop

Du kan evt. prøve Forenede Danske Internet Medie - www.fdim.dk og se deres liste? Det er godt nok ikke alle der er med der grundet deres størrelse, men hvis det er de mest populære du søger, så skulle de meget gerne være med der.

http://fdim.dk/statistik/internet/toplisten

Med venlig hilsen

Oliver

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:16

alexa rank viser et lille retvisende billedet af hvor mange besøgene har jo lavere alexa jo retvisende er deres tal derved i 3,2 million i alexa kan ingen vide om den anden anden 1 million har fleste besøgene , men når kommer ned i under top 100.000 er billedet meget retvisende da der skal rigtige mange til der har en alexa bar på deres computer

der findes som anden lige har skrevet også fdim.dk men det er kun dem som tilmelder sig der som er med

i alt er der ikke nogle kendt service jeg kender der viser alle sider og viser meget korrekte data , men du kan da bruge nope.dk og chart.dk så har du data også derfra men husk igen det er kun dem som er tilmeldt der du får data fra.

derved jo mere data du sammenligner med jo mere brugbar bliver dine data

måske du skulle lave en liste der sammenligner alle data , men alle er ikke alle steder så det bliver aldrig en 100% korrekt liste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)