Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affliate fra usa?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys,

Jeg syntes kun at finde information om gode danske affliateudbyder.

Men er der noget der kender nogle fra usa/udlandet? Når ens målgruppe er engelske, så virker de danske ikke så godt :o)

Noget der har erfaringer med nogen udenlandske udbyder, der er til at stole på?

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 14:28

Ind og læs på www.antohilosophy.com der fortæller de ALT om dem på podcast og på selve siden.

Mvh Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 15:53

Wauw, der står godt nok en masse nyttigt! Fed hjemmeside, tak for linket!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:57

Cj.com, clickbank.com. Amazon har også et aff program som konverterer godt (om end de ikke betaler så meget)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 17:55

Rasmus Lindgren:

Cj.com, clickbank.com. Amazon har også et aff program som konverterer godt (om end de ikke betaler så meget)

Tak for linksne, de bliver set i krogende, hurtigst muligt :D

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:44

Der er rigtig mange Amerikanske affiliate netværk. CJ.com er som nævnt det måske største og i hvert fald nemmeste at blive optaget i. Hvis du har en god mængde traffik kan du skrive en PB til mig, så kan jeg måske få dig godkendt hurtig hos Neverblue, hvor man normalt skal igennem en længere godkendelse. De har en masse gode kampagner og faktisk også et par danske. Jeg har desværre ikke selv kørt nogen kampagner, men hvis din niche er en af de store dating, penge, bizopp, diet osv, så er de gode.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 22:02

Jeg vil se mig nærmere på CJ :) Men jeg må hive fat i dig på et senere tidspunkt og se om tilbudet stadig gælder der. Lige pt er siden stadig under opbyggelse. Der er pt kun omkring 10 artikler. Men der kommer stadig flere og flere, og forhåbentligt kan jeg snart begynde at reklamere for den. :) Så lige pt har jeg kun haft lidt over 35 unikke besøg.

Men tak for hjælpen!

De bedste hilsner

Marco Poul

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)