Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er de gode messer??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer..

Jeg går med tanken om at starte et import firma, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal importere.

Jeg har derfor tænkt mig at starte med at gå på nogle messer rundt omkring i verden, og se hvad der er af muligheder.

Jeg havde tænkt på møbler/brugskunst/design (ting til hjemmet) eller måske noget helt andet.

Er der nogen herinde som kan anbefale nogle messer som man bare SKAL med på.

Er det evt. forkert at starte med at gå på messe, skal man starte et helt andet sted?? 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:54

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 17. Mar 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:55
Dato: 31-05-2007 19:13:53 Forfatter:Allan Honnens
Jeg går med tanken om at starte et import firma, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal importere.

Er det evt. forkert at starte med at gå på messe, skal man starte et helt andet sted??

Hej navnebror,

Der er for så vidt ikke noget problem i, at besøge messer for at hente inspiration. Men det lader til, at du ikke ved i hvilken retning du skal bevæge dig - og så kan messedelen komme til at blive en stor tidsrøver.

Du har med garanti nogle interesseområder, som andre også ville kunne få glæde af - og det er her du skal bruge din energi. Hvis du selv er enthusiatisk omkring produkterne (fremfor bare at importere et eller andet for at tjene noget guld), så vil andre også blive det.

Så mit råd til dig er; bliv mere specifik og konkret omkring det du vil og de produkter du ønsker at delagtiggøre andre i.

Husk på; uanset om du ønsker at få succes eller fiasko - så får du ret...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)