Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring - Et par gode (og gratis) tips og tricks.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fin idé og godt udført.

Mon ikke også du kan komme på nogle fine idéer til at få markedsført dine sokker ifm. det kommende OL og EM? :)

Kondomaten er i øvrigt også en god inspirationskilde hvad angår virale kampagner:

Kondomaten og Wammen

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke. Helt enig :-). Jeg føler også Morten med stor interesse på Twitter.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Petersen:
Fedt lavet! En humoristisk vinkel på sit produkt sendt til de rigtige, kan give god opmærksomhed :)

Det er selvfølgelig en balance gang, men den foreløbige feedback på dette konkrete eksempel har været god :-)!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 hvor kreativt tænkt! lige i øjet  Yes

 Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt lavet, Casper!

Har fulgt dig længe, og smart måde at tiltrække lidt opmærksomhed på, og i øvrigt billig markedsføring. Thumbs up :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg kan da lige tilføje at jeg har udsendt 30 stk. af mine sokker, bare som en lille prøve - og første møde er allerede kommet på plads :-)

De virker de dersens sokker.

Stor hilsen
/Brian

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Jeg kan da lige tilføje at jeg har udsendt 30 stk. af mine sokker, bare som en lille prøve - og første møde er allerede kommet på plads :-)

Jeg er glad for at høre de har haft den ønskede effekt :-). Logo og ide er også super god.
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fulgt dig i lang tid og synes du er en kæmpe inspirationskilde hvad angår markedsføring, opbygning af webshops og vidensdeling.

Det her er bare endnu et bevis på at kreativ markedsføring ikke behøver være dyr før det giver et godt output. Det bliver spændende at følge om strømperne til skatteministeriet giver omtale andetsteds end her :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig der handlede med sokker, ville jeg nok vælge at sende til modeblogs også.

Hvad f.eks. med 25 par logosokker til modeblogs med en besked á la "Jeg synes godt om din modeblog. Derfor har jeg lavet 25 par sokker med dit logo/domæne, som du kan give videre til dine læsere.". Det burde både give omtale og links fra steder på nettet, hvor folk der køber tøj online flokkes.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:
Hvis det var mig der handlede med sokker, ville jeg nok vælge at sende til modeblogs også.

Det er en god ide, og jeg har også en lille smugle erfaring. De fleste modeblogs med en stor læserskare er udemærket klar over deres værdi. Det er langt fra en garanti at gratis vareprøver giver omtale, og jeg er langt fra ikke sikker på, en produktion af sokker med deres logo er nok til at give omtale.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)