Hej Aminoer. Jeg vil starte en shop til efteråret som skulle indholde håndboldudstyr og meget andet indenfor håndbold. Jeg ved bare ikke hvor jeg skal købe shoppen henne. Jeg har tænkt på prestashop, men vil gerne hvis nogle kunne hjælpe mig igang med projektet. |
Hej :)
Det kan være rigtig svært at stå som ny iværksætter og vide hvor man skal starte, det her vi kommer ind i billedet. Vi har gjort det til vores mission at hjælpe iværksættere i gang med deres drømme projekt.
Vi laver en lækker og unik prestashop til dig
Sørger for at få den hostet og til kun 9 Kr. i mdr.
Lære dig op i basal SEO så du er rustet godt til fremtiden.
Du for markedsførings værdi for 650 ,- GRATIS - Til Google adwords så du fra dag 1 kan opnå omsætning.
Vi vil vejlede dig og oplære dig i brugen omkring Google adwords, Analytics og de basal værktøjer der er vigtige at kende for en ny webshop ejer.
Levere en komplet webshop til dig, der er klar til salg fra dag 1.
Hvis du overlader alt det tekniske til os, så vil vi lade dig koncentrere dig om det du gør bedst, arbejde på din ide og prøve at tjene penge.
Alt dette til en pris hvor en ny iværksætter også kan være med, lyder det spændene så skriv endelig på support@eudesign.dk
Vi tilbyder rentefri afbetaling så du kan starte op som selvstændig, tæt på udgiftsfri.
Mvh. Jesper Krogfelt