Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fcomputer.dk = nedtur

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg købte for et år siden en Msi gx640 fra fcomputer

Jeg har ofte haft problemer med at den ikke vil starte, og det gik helt galt i forrige uge hvor den slet ikke gad noget.

Jeg sendte den derfor til reparation som fcomputer sagde jeg skulle. I dag har jeg så fået den. Jeg var så glad for at få den igen!. Men nu viser det sig at den stadig har det samme problem som før... Den står bare og recover systemet, og det har den nu gjort i 3 timer.

Jeg har fået en rapport tilbage fra infocare som har repareret den hvor der står : Reinstalleret, BIOS opdateret. testet ok.

Intet af det passer dog....

Hvad gør jeg? Kan jeg kræve at få pengene tilbage?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kasp992a:

Hej Aminoer.

Jeg købte for et år siden en Msi gx640 fra fcomputer

Jeg har ofte haft problemer med at den ikke vil starte, og det gik helt galt i forrige uge hvor den slet ikke gad noget.

Jeg sendte den derfor til reparation som fcomputer sagde jeg skulle. I dag har jeg så fået den. Jeg var så glad for at få den igen!. Men nu viser det sig at den stadig har det samme problem som før... Den står bare og recover systemet, og det har den nu gjort i 3 timer.

Jeg har fået en rapport tilbage fra infocare som har repareret den hvor der står : Reinstalleret, BIOS opdateret. testet ok.

Intet af det passer dog....

Hvad gør jeg? Kan jeg kræve at få pengene tilbage?

Først og fremmest, SUPER irriterende når ens computer skal til rep. den er umulig at undvære. Har selv lige sendt min egen afsten, snøft....

Nå men tilbage til emnet, først og fremmest syntes jeg du skal passe på med at hænge fcomputer ud for problemer med produktet. Det er som udgangspunkt producenterne (eller en samarbejdspartner hertil) der står for selve reperationerne af computerne indenfor reklamationstiden, så den har med al sandsynlighed slet ikke være i hænderne på fcomputer.

Hvis jeg var dig, ville jeg tage fat i fcomputer og og forklare dem om situationen. Mon ikke de er lige så interesseret i at deres leverandører behandler kunderne ordentligt? og desuden har de selvfølgelig også et ansvar for at skidtet fungerer... :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11

Hej Thomas.

Tak for svaret.

Du har ret i det med at det ikke er fcomputers skyld.

Lige nu har deres kundeservice lukket, men jeg vil kontakte dem mandag.

Men jeg synes bare ikke de kan tillade at jeg skal sende den endnu en gang.. hvis de nu vil sige det, som de højst sandsynligt gør...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)