E-conomic understøtter ikke import eller API-funktionalitet til automatisering af registreringen af leverandørfakturaer (lager). Mange webshops sidder dagligt og knokler med at indtaste massevis af linier i e-conomic's lagermodul manuelt som følge heraf. En lidt tidskrævende proces. Er der nogen der har outsourcet denne process til udlandet eller har overvejet det? Vi taler altså om indtastning af leverandørfakturaer i e-conomics lagermodul. |
Hej Jørgen
Min bemærkning til dig er lidt anderledes for funktionen med at indlæse leverandørfaktura i e-conomic er faktisk ikke nødvendig - forklaring følger.
Hvis du starter med at lave en leverandørbestilling i e-conomic så har du grundlaget for af lave registreringen.
Når varerne så modtages så kører du processen modtagelse af varer - hvorved du får opdateret lagerdelen og efterfølgende kan du så bogføre leverandørfakturaen når den modtages uden at køre påvirkning af lagerbeholdning.
Det der går galt, er at man bestiller varer telefonisk eller per mail uden at have dannet leverandørbestillingen.
Hvis du kører processen igennem som her skitseret så er det ikke nødvendig af lave registreringen af leverandørfakturaen på varelinje niveau ved modtagelsen.
Vi er integrationspartner til e-conomic og er p.t. ved at lave en løsning, hvor e-conomic liceser kan "tale sammen" på ordre/faktura niveau altså en automatisering af den proces.
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil drøfte dette yderligere.