Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hotel side søger ris/ ros. www.paa-hotel.dk

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovsa, det beklager jeg, Lasse. Tillykke med din første tilmelding :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:58

Dobbelt post

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:24

Det gør skam ikke noget Kitt og mange tak!

Et andet spørgsmål. Tror i på www.på-hotel.dk koncept, med vores tilbud om gratis tilmelding og markedsføring af hoteller i 6 måneder, hvor efter der vil være et fast beløb for at blive markedsført for 12 måneder af gangen?

Det skal siges at beløbets størrelse kommer til at ligge omkring 600-800 kr. ex. moms. for 12 måneder, men er ikke fastlagt endnu da besøgende mv. stadig er ved at blive vurderet.

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:26

Hvis du formår at skabe trafik til dit site, så ja. Så er det relevante brugere, som hotellerne får. 

Men du skal arbejde mere med navigationen og brugeroplevelsen. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 10:32

Kan nok ikke komme med meget mere end de andre debattører i denne tråd, designet er kedeligt og ligner noget der er sat op til at kunne trække en masse google ads.

Tænker at det sagtens kunne blive en god side, der skal jo nok være et marked for det, men hvordan konkurrerer du med booking.com og hotels.com?

Er det en gratis hjemmeside, som du laver for at være flink, eller skal den give overskud fra reklamer eller skal hotellerne betale dig noget for at blive nævnt evt. affiliate system hvor du får penge, når en bruger booker et værelse gennem din side?

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Skrevet kl. 10:12

Tak Thomas. Jeg vil arbejde videre med navigationen, brugeroplevelsen og nye muligheder på www.på-hotel.dk

Eugene, i øjeblikket køres der en gratis kampagne, hvor hoteller bliver markedsført helt gratis i 6 måneder, hvor tilmelding gælder til 1. Sep. 2012.

Efter 6 måneder har vi haft mulighed for at vurdere flere parametre, hvor vi kan tilbyde at blive markedsført for et fast årligt gebyr. Her er det ikke tanken at der skal være overskud i virksomheden før om et par år. De penge der bliver omsat for vil i største grad gå til at markedsfører konceptet yderligere.

Hvis nogle af jer har et hotel eller anden forplejning indenfor overnatning, så høre vi gerne fra jer vedr. vores gratis markedsførings tilbud.

Vil det evt. være en fornuftig idé at dele det op under hoteller, kroer, sommerhuse, camping, vandrehjem og ferie centre?

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 10:38

Jeg skal ikke gøre mig klog på designet og struktur, men jeg synes, at din fundamentale idé vakler.

Du bliver nødt til at gøre følgende først:

Hvem henvender du dig til? Jeg synes, at din introtekst siger det hele. Du vil ikke udelukke nogle potentielle kunder:

"Vi håber du finder det rette hotel til at kunne nyde dit ophold. Du kan søge efter overnatnings faciliteter på Sjælland, Fyn og i Jylland eller se et hurtigt overblik her under. De bedste hilsner fra På-hotel.dk"

Er det til det grå guld, studerende, romantisk weekend for et par, børnefamilier etc.?

Når du har lavet en kundeanalyse, så sæt dig i deres sted, find ud af hvordan deres "sprog" er, så når du kommunikerer med dem, så er i på bølgelængde.

Dernæst finder du ud af hvad der er deres "pain". Hvorfor skal de bruge din service fremfor selv at finde nymarksminde.dk på Google?

Denne forundersøgelse vil gøre det meget, meget nemmere for dig at gøre din side skarp.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 10:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen.

Jeg tror umiddelbart, at jeg ville udvide min kampagne til at strække sig i hele 2012, med gratis tilmelding, hvis det var mig. Det tager noget tid før du har en skare af unikke brugere og tilbagevendende besøgende på et sådan site. Igen skal du tænke lidt på at både hotels.com og booking.com har brandet sig rigtigt godt og det er for mange brugere her de første søgninger efter hoteller foregår. Så i første omgang skal du ud og have fat i de kunder, der virkelig søger hele nettet igennem og det vil være en streng proces, for der skal ofres en del markedsføringskroner og tid på at komme frem, der hvor det er sjovt.

Ikke for at ødelægge det hele for dig og jeg prøver bestemt ikke at tale din idé ned, for synes der er mange spændende muligheder i dette. Det er måske noget der kunne spredes godt blandt pensionister, da navnet på sitet ikke lyder avanceret eller for internationalt og smart. Samtidig har sitet potentiale til at være meget overskueligt og nemt at overskue.

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:46

Jeg kommer lidt sent ind i vurderingen, så jeg er ikke sikker på om det er blevet sagt, men jeg synes designet er en smule 90'er agtig og så må jeg desværre også sige at det er meget tydeligt at det er et SEO site.

Der bør måske bruges lidt energi på at gøre det lidt mere venlig overfor brugeren.

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Skrevet kl. 13:04

Hofman vil give dig ret i at det måske kan forvirre en smule, da det til start kun var hoteller vi havde i sinde at markedsfører, men da der f.eks. er kroer, ferie centre og camping der også kan markedsføres udvider vi hjemmesiden med flere grupper indenfor overnatning. Disse vil man kunne klikke sig ind på når undersider er oppe og køre.

Eugene det har været vurderet til start omkring 1 år af gangen, men da det er gratis markedsføring der er tale om mente vi at budskabet hurtigt ville sprede sig mellem hotellerne end det har gjort den sidste halvanden måned. Det kan godt være kampagnen bliver ændret til et helt års gratis markedsføring, så faciliteter når at undersøge at der faktisk er gratis markedsføring af hente.

Daniel hvad er det ved siden der gør den 90'er agtig? - Vi skulle jo gerne have den op på et 2012 niveau. Jeg vil arbejde videre på at siden bliver mere brugervenlig og inspirende men samtidig stadig være enkel samt overskuelig at søge rundt på.

Andre gode råd eller feedback omkring www.på-hotel.dk?

Side 6 ud af 8 (72 indlæg)